پلمب 18 واحد مسکونی استیجاری در رامسر

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رامسر از پلمب 18 خانه و ویلای استیجاری در این شهرستان اطلاع داد.

پلمب 18 واحد مسکونی استیجاری در رامسر

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، نادر سحرخیز عصر دوشنبه 4 فروردین 99 با اعلام این خبر، گفت: با همکاری فرماندار و نیروهای انتظامی و دستگاه های نظارتی شهرستان، گزارش های مردمی و نقاط محتمل اجاره ملک شخصی آنالیز و از ابتدای تشکیل ستاد در قالب نظارت و پیشگیری شیوع ویروس کرونا از 28 اسفند، تا امروز 18 خانه و ویلای استیجاری پلمب شده اند.

او با اشاره به تعطیلی تأسیسات گردشگری در این شهرستان، گفت: رامسر یکی از مقاصد مهم سفر در ایران به حساب می آید و همواره در این ایام، میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رامسر گفت: با توجه به گستردگی این شهرستان در بخش ییلاقی و ارتفاعات، با استفاده از ظرفیت های خوب یگان حفاظت میراث فرهنگی، نظارت ها از تأسیسات گردشگری، خانه ها و ویلاهای استیجاری را به صورت شبانه روزی ادامه خواهیم داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3311

به "پلمب 18 واحد مسکونی استیجاری در رامسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 18 واحد مسکونی استیجاری در رامسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید