پلی استیشن 5 طلایی بیش از ده هزار دلار آب می خورد

به گزارش پرسینا بلاگ، وب سایت واقعا نفیس (Truly Exquisite) نسخه جدیدی از پلی استیشن 5 را برای فروش موجود کرده. این پلی استیشن 5 اساسا فرقی با کنسول های دیگر ندارد و تنها فرق ریز آن، روکش طلایی بدنه و قیمت ده هزار دلاری آن است.

پلی استیشن 5 طلایی بیش از ده هزار دلار آب می خورد

گروه Truly Exquisite از گروه های متخصص در عرصه تولید محصولات فوق لوکس هستند. منظورمان از فوق لوکس گوشی های طلایی و کفش های جواهرنشان است که فقط عده کمی از مرفهان جهان توانایی خرید آن ها را دارند.

این گروه جدیدا یک نسخه مخصوص از پلی استیشن 5 را لیست کرده که در سه سطح مختلف با استفاده از فلزات گران بها تزیین شده. پیش خرید پلی استیشن 5 لوکس از سه روز پیش (10 سپتامبر) در سایت این گروه شروع شده. این نسخه های ویژه برای پلی استیشن 5 دیسک خور، پلی استیشن 5 دیجیتالی، کنترلر دوال سنس و هدست 3D Pulse در سه طرح (به ترتیب قیمت) طلای 24 عیار، طلای رزگون 18 عیار و پلاتینیوم موجود هستند.

از هر مدل از این کنسول ها تنها 250 عدد تولید می شود. هر خرید که بیش تر از ده هزار دلار خرج بر می دارد برای مجموعه یک کنسول، دو کنترل و یک هدست است. حتی بسته بندی این مجموعه ها هم در جعبه های چوبی با ارزش هستند و ارسال رایگان آن ها به سراسر جهان بیمه دارد. می توان کنترلر یا هدست لوکس را هم به طور جداگانه خریداری کرد.

از طرفی زیبایی این کنسول ها را دوست داریم و از طرف دیگر، از خودمان می پرسیم چرا کسی باید راحتی کنترل های اصلی پلی استیشن 5 که برای راحتی دست سطح آن ها بافت دارد را ول کند و سراغ کنترلر های فلزی و صیقلی برود که خیلی راحت از دست لیز می خورد. ناگهان یادمان می افتد مسائل بزرگ تری داریم و در شرایط حاضر داشتن نسخه عادی کنسول ها هم برایمان آرزو شده. حتی نمی توانیم بیرون برویم و تمام خوشی مان از جهان شده بازی های ویدیویی که در این جهان خاکستری مقداری رنگ و زیبایی به زندگی ما اضافه می کنند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5283

به "پلی استیشن 5 طلایی بیش از ده هزار دلار آب می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی استیشن 5 طلایی بیش از ده هزار دلار آب می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید