پنجمین المپیاد ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی 5 مرداد شروع می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، جلسه هماهنگی ستاد اجرایی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار گردید.

پنجمین المپیاد ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی 5 مرداد شروع می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، جلسه هماهنگی ستاد اجرایی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور اعضاء هیات رئیسه دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرید براتی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر اجرایی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، عیسی کشاورز رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، سید ابوالفضل تجلی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه و رئیس کمیته فنی، عصر امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته، به تمام روسای واحدهای استانی و مدیران ستادی بر جدیت هرگونه همکاری لازم با ستاد برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی این دانشگاه تاکید نمود.

در ادامه فرید براتی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر اجرایی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از هماهنگی و آمادگی کامل استان چهارمحال و بختیاری اطلاع داد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر اجرایی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه نمود: المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) از 5 تا 18 مردادماه در 11 رشته ورزشی برای پسران و 9 رشته ورزشی برای دختران برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: یک هزار و 858 نفر از دانشجویان پسر و یک هزار و 77 نفر از دانشجویان دختر در این المپیاد شرکت نموده اند.

لازم به ذکر است دختران در 9 رشته تکواندو، تنیس، بدمینتون، شنا، کاراته، دوومیدانی، شطرنج و تیراندازی از تاریخ 5 تا 11 مرداد با هم رقابت می نمایند و مسابقات پسران نیز در 11 رشته کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو، تنیس، بدمینتون، شنا، کاراته، دوومیدانی، شطرنج، تیراندازی و جودو از 13 تا 18 مرداد برگزار می گردد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 897

به "پنجمین المپیاد ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی 5 مرداد شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین المپیاد ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی 5 مرداد شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید