پیروزی با ارزش سجاد گنج زاده در مبارزه نخست المپیکی

به گزارش پرسینا بلاگ، در ادامه رقابت های کاراته المپیک 2020 توکیو، سجاد گنج زاده تنها کاراته کای مردان ایران در المپیک توکیو و دارنده یک مدال طلا و 2 نقره دنیا، در دور نخست رقابت های گروهی وزن 75+ کیلوگرم، برابر ایوان کوسیچ دارنده مدال طلای دنیا 2018 از کرواسی به روی تاتامی رفت و در سرانجام با نتیجه 3 بر یک به فزونی رسید.

پیروزی با ارزش سجاد گنج زاده در مبارزه نخست المپیکی

گنج زاده در ادامه رقابت های مرحله گروهی به ترتیب برابر طارق حامدی از عربستان، بریان ایر از آمریکا و دانیل گایسینسکی از کانادا به روی تاتامی می رود.

نفرات حاضر در هر گروه با یکدیگر مصاف می نمایند و در نهایت دو نفر برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. در مرحله نیمه نهایی نفر اول هر گروه با نفر دوم گروه مقابل مبارزه می نماید که نفرات پیروز به فینال می رسند و بازنده ها هم به مدال برنز المپیک خواهند رسید.

راهنمایی سجاد گنج زاده در این رقابت ها بر عهده سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران است.

پیش از این سارا بهمنیار در رقابت های وزن 55- کیلوگرم المپیک توکیو که روز پنج شنبه برگزار گردید با یک پیروزی و دو شکست از دور رقابت ها کنار رفت و حمیده عباسعلی دیگر نماینده کاراته بانوان ایران هم امروز (شنبه) با 2 پیروزی و 2 شکست حذف شد تا تیم دو نفره بانوان ایران بدون کسب مدال به کار خود در المپیک توکیو خاتمه دهد.

رشته ورزشی کاراته برای نخستین بار است که به علت درخواست ژاپن، در بازی های المپیک حضور دارد، اما در دوره بعدی المپیک در پاریس حضور نخواهد داشت.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7748

به "پیروزی با ارزش سجاد گنج زاده در مبارزه نخست المپیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی با ارزش سجاد گنج زاده در مبارزه نخست المپیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید