کارخانه ولوو در چین از انرژی پاک استفاده خواهد نمود

به گزارش پرسینا بلاگ، تمام قدرت موردنیاز برای فراوری خودروهای ساخت ولوو در بزرگترین کارخانه این شرکت در چین از این پس توسط انرژی خورشیدی، بادی یا برق آبی تامین خواهد شد، چون این شرکت در کوشش است تا میزان انتشار آلودگی دی اکسید کربن را تا 11000 تن در سال کاهش دهد.

کارخانه ولوو در چین از انرژی پاک استفاده خواهد نمود

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این اقدام در کارخانه چنگدو باعث می گردد ترکیب برق تجدیدپذیر در شبکه تولیدی این شرکت تا 80 درصد افزایش یابد و انرژی مورد احتیاج کارخانه به وسیله منابع سازگار با محیط زیست تامین گردد.

طبق یک قرارداد جدید، حدود 65 درصد از برق این کارخانه از روش برق آبی تامین می گردد، در حالی که مابقی آن از منابع انرژی خورشیدی، بادی و دیگر منابع تجدیدپذیر تامین خواهد شد.

خاویر وارلا، رئیس عملیات صنعتی و کیفی ولوو گفته است:

هدف ما کاهش اثرات آلودگی کربن به وسیله اقدامات محسوس است. تضمین یک منبع الکتریکی کاملا تجدیدپذیر برای بزرگترین کارخانه ما در چین نقطه عطف مهمی بوده و نشانگر تعهد ماست.

این شرکت سوئدی اقدامات جدیدی در کارخانه های جهانی خودش به عنوان بخشی از برنامه تغییرات آب و هوایی که در اواخر سال گذشته شروع شد، به اجرا در آورده است.

علاوه بر موارد گفته شده، ولوو همچنین میخواهد تا سال 2025، 50 درصد از خط تولیدش را به خودروهای تمام الکتریکی اختصاص دهد و بقیه آن ها نیز هیبریدی باشند.

منبع: autocar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4758

به "کارخانه ولوو در چین از انرژی پاک استفاده خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه ولوو در چین از انرژی پاک استفاده خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید