کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ساروی و یوسفی فینالیست شدند، مردانی شانس دستیابی به مدال را از دست داد

به گزارش پرسینا بلاگ، محمدهادی ساروی مطابق انتظارات عمل کرد و جواز حضور در دیدار نهایی وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به دست آورد.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ساروی و یوسفی فینالیست شدند، مردانی شانس دستیابی به مدال را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، رقابت های نیمه نهایی اوزان 60، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 18:30 امروز (جمعه - 16 مهر) در اسلوی نروژ آغاز شد.

گئورگ غریبیان ارمنستانی که در رقابت های نوبت صبح امروز مهرداد مردانی را شکست داده بود، در مصاف با حریفی از مولداوی با نتیجه 9 بر 6 باخت و از رسیدن به فینال وزن 60 کیلوگرم باز ماند. به این ترتیب مردانی به گروه شانس مجدد نرفت و از دور رقابت ها حذف شد.

محمدهادی ساروی هم که صبح امروز حریفانش را شکست داده و به نیمه نهایی رسیده بود، در مصاف با کاخلاشویلی از ایتالیا با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و فردا برای کسب مدال طلای وزن 97 کیلوگرم روی تشک خواهد رفت. محمدهادی ساروی یکی از مدال آوران کشورمان در بازی های المپیک 2020 بود که پیروز به کسب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی این بازی ها شد.

علی اکبر یوسفی دیگر نماینده کشورمان بود که برای راهیابی به فینال وزن 130 کیلوگرم پیکارهای جهانی نروژ عصر امروز به مصاف آگوستا فرنا از شیلی رفت. امتیاز اول بین این دو کشتی گیر با اخطار کم کاری رد و بدل شد و در ادامه این کشتی گیر کشورمان بود که پای حریف را از تشک خارج کرد و به امتیاز دوم رسید. یوسفی در این رقابت با نتیجه 2 بر یک حریف شیلیایی خود را شکست داد و به فینال وزن 130 کیلوگرم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7839

به "کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ساروی و یوسفی فینالیست شدند، مردانی شانس دستیابی به مدال را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ساروی و یوسفی فینالیست شدند، مردانی شانس دستیابی به مدال را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید