کنایه یحیی گل محمدی به استقلالی ها؛ نگرانم!

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: پرسپولیس در شرایطی امروز از ساعت 16 باید دراراک به مصاف آلومینیوم این شهر برود که احتیاج مبرم به کسب برد سوم در لیگ برتر دارد. شاگردان یحیی گل محمدی دو بازی ابتدایی را برده اند و برای عقب نماندن ازدیگر مدعیان این دوره از جمله سپاهان و استقلال محکوم به کسب پیروزی هستند.

کنایه یحیی گل محمدی به استقلالی ها؛ نگرانم!

به گزارش خبرنگاران، این مورد البته چندان ساده هم نخواهد بود، چون آلومینیوم در این فصل تیم منسجمی نشان داده و از پیش بازنده نخواهد بود. البته که به نظر می رسد یحیی گل محمدی به غیر از کسب سه امتیاز، ذهنش درگیر موضوع داوری هم است. او همین روز گذشته با کنایه زدن به استقلالی ها و پنالتی هایی که به سود این تیم اعلام شده ابراز نگرانی نموده است. استقلال در سه هفته نخست دو پنالتی به دست آورده که البته هر دو را هم به هدر داده است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، اما می گوید: در این هفته هایی که گذشت طرفداران ما نگران بحث داوری هستند و اتفاقاتی برای ما افتاد را با تیم های دیگر مقایسه می کنیم که خیلی راحت برایشان پنالتی گرفته می گردد یک میزان نگران کننده است. هفته قبل یک گل سالم زدیم و یک پنالتی که در بازی با فولاد به گواه کارشناسان پنالتی نبود، ولی متاسفانه این مساله نگرانی ایجاد نموده و امیدوارم که با دقت بیشتری به این مساله رسیدگی گردد و تمرکز بیشتری روی بحث تماشا این صحنه ها وجود داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7884

به "کنایه یحیی گل محمدی به استقلالی ها؛ نگرانم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه یحیی گل محمدی به استقلالی ها؛ نگرانم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید