کنترل ویژه قبل از تحویل هایما و سورن پلاس

به گزارش پرسینا بلاگ، پس از اجرای پیروز طرح تحول کیفی که با خودروی تارا شروع شد و تخصیص بسته تشویقی به دارندگان این خودرو، ارایه طرح تشویقی خودروهای گروه هایما در دستور کار حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو نهاده شد.

کنترل ویژه قبل از تحویل هایما و سورن پلاس

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، معاون خدمات پس از فروش این شرکت گفت: با توجه به اجرای طرح تضمین کیفیت موتور و قوای محرکه محصولات گروه هایما از ابتدای دی ماه سال جاری بسته های تشویقی به دارندگان این خودروها تعلق خواهد گرفت.

ماشااله وردینی توضیح داد: در این طرح با توجه به اطمینانی که در مورد کیفیت محصولات مذکور ایجاد شده است، پیش بینی شده که این خودروها دست کم در شش ماهه اول گارانتی خود نیازی به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش برای ایرادهای موتور و گیربکس نخواهند داشت، اما اگر به علت ایراد فنی در این بازه به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند، بیش تر از دو روز در نمایندگی ها متوقف نمی شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: تمام اقدامات حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو در شرکت ایساکو بر مبنای افزایش رضایت مشتریان برنامه ریزی و اجرا می گردد و این طرح نیز به همین دلیل به اجرا درآمده است.

وردینی در ادامه شرح اقداماتی که در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان در گروه صنعتی ایران خودرو اجرا شده است، به اجرای طرح +PDS از ابتدای دی ماه سال جاری در نمایندگی های مجاز اشاره نمود و گفت: در این طرح محصولات گروه هایما و سورن پلاس، پیش از تحویل به مشتریان از خدمات کنترل ویژه قبل از تحویل بهره مند خواهند شد.

وی تشریح کرد: در این اقدام، کارشناس نمایندگی با فهرست بازبینی (چک فهرستی) که در اختیار دارد، صحت و سلامت موارد فنی و ظاهری خودرو را آنالیز می نماید. پس از آن نیز مشتری خودروی خود را بر اساس این فهرست تحویل می گیرد.

لازم به ذکر است، با اجرای طرح +PDS خریداران محصولات ایران خودرو با اطمینان بیش تری از کیفیت محصولات برای خرید آن اقدام خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8195

به "کنترل ویژه قبل از تحویل هایما و سورن پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل ویژه قبل از تحویل هایما و سورن پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید