کورسوی امیدی برای اینتل روشن شد

به گزارش پرسینا بلاگ، اینتل به تازگی پردازنده های Comet Lake را معرفی کرده و شرایط آنها در بازار کنونی تا حدودی عجیب است. آنها راه زیادی را برای رقابت با پردازنده های Ryzen 3000 شرکت AMD در پیش داشته اما ظاهراً کورسوی امیدی برای این نسل دیده می شود؛ ظاهراً برخی کاربران در حال اعتماد مجدد به اینتل هستند. آیا Comet Lake ها می توانند بار دیگر اعتماد کاربران را به خود جلب کنند؟

کورسوی امیدی برای اینتل روشن شد

در برخی از بازارها، از جمله ژاپن و آلمان، پردازنده های AMD Ryzen همچنان بخش اعظم فروش را به خود اختصاص داده اند. اما آخرین اخبار حاکی از آن است که فروش نسل دوم این خانواده موسوم به Ryzen 2000 با معماری ZEN+ تا حدودی کاهش یافته اما پردازنده های Ryzen 3000 همچنان در صدر لیست فروش قرار دارند.

Mindfactory یکی از خورده فروشان اروپایی است که همواره لیستی از CPUهای پُر فروش خود را منتشر کرده و می توان یک آمار نسبی از بازار منطقه را در آنها جستجو کرد. آمارهای جدید Mindfactory نشان می دهند که پردازنده نسل دهمی Core i7-10700K در حال رشد، بین مدل های محبوب است. Core i7-10700K یک پردازنده 8 هسته/16 رشته ای است که به فرکانس بوست 5.10 گیگاهرتز دست یافته و حالا به نظر می رسد که در حال جذب رضایت آلمانی ها است.

در این لیست پُر فروش ترین پردازنده های ماه اخبر، Core i7-10700K با فروش 130 واحد در رتبه هفتم قرار گرفته است. اگر چه این رتبه چندان مناسب نبوده و نمی توان آن را یک پیروزی نامید، اما می توان یک رشد کوچک و البته قابل توجه را برای اینتل شاهد بود. جالب است بدانید که پردازنده میان رده AMD Ryzen 5 3600 همچنان با فروش 1.740 عدد، در صدر جدول قرار گرفته و این مسئله حاکی از آن است که تراشه های ارزان قیمت و میان رده، مشتریان بسیار بیشتری خواهند داشت.

Core i7-10700K یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمرها است. افزون بر آن، پردازنده های نسل دهم تا کنون نمایش خوبی را در بازی و برخی از بنچمارک ها ارائه کرده اند. در بازار ژاپن نیز شاهد رشد 2 درصدی اینتل در زمینه فروش هستیم. این رشد ناچیز به نظر رسیده و نشان دهنده جلب رضایت کاربران توسط Ryzenها است. با این وجود همین مقدار هم می تواند در برخی از بازارها، امید بخش اینتل باشد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: آی تابناک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4741

به "کورسوی امیدی برای اینتل روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورسوی امیدی برای اینتل روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید