کی روش- کلمبیا ، یک ملاقات دیگر تا نهایی شدن

به گزارش پرسینا بلاگ، طرفین قرار است یک ملاقات دیگر داشته باشند که در آن تصمیم گیری خواهد شد که آیا مذاکرات ادامه پیدا کند یا قضیه همکاری با کی روش منتفی گردد.

کی روش- کلمبیا ، یک ملاقات دیگر تا نهایی شدن

به گزارش خبرنگاران ،نشریه اسپانیایی مارکا گزارش دادفدراسیون فوتبال کلمبیا همچنان در جستجوی یافتن سرمربی برای سپردن راهنمایی تیم ملی این کشور و جانشینی نستور پکرمن است که در ماه سپتامبر به همکاری اش با این فدراسیون خاتمه داد.در این بین کارلوس کی روش، سرمربی کنونی تیم ملی ایران بیشتر از بقیه مورد توجه مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا است.

این سرمربی پرتغالی اخیراً ملاقاتی با مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا داشته و مدیران این فدراسیون خواستار همکاری هر چه سریعتر شده اند، اگرچه کی روش متعهد به سرمربیگری تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2019 است.مسابقاتی که بین تاریخ 5 ژانویه تا یک فوریه (15 دی تا 12 بهمن) برگزار خواهد شد.

طرفین قرار است یک ملاقات دیگر داشته باشند که در آن تصمیم گیری خواهد شد که آیا مذاکرات ادامه پیدا کند یا قضیه همکاری با کی روش منتفی گردد.در صورت توافق طرفین این سرمربی پرتغالی، کارش را با آماده سازی تیم ملی فوتبال کمبیا برای مسابقات کوپا آمه ریکا 2019 در برزیل شروع خواهد نمود.

کی روش تمایل دارد تا تیمی در سطح کیفیت کلمبیا را سرمربیگری کند.چیزی که واضح است،این است که تعهد کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران در خاتمه مسابقات جام ملت های آسیا به خاتمه خواهد رسید و او می تواند به دنبال چالشی جدید در دوران حرفه ای اش به عنوان مربی باشد.

کی روش که سابقه راهنمایی تیم های ملی فوتبال آفریقای جنوبی، پرتغال و ایران را دارد، در جام جهانی 2010 راهنمایی پرتغال را برعهده داشت و در دو دوره اخیر جام جهانی هم تیم ملی فوتبال ایران را به این رقابت ها رساند.

رزومه کاری کارلوس کی روش قابل احترام است و در 182 بازی که او راهنمایی تیم های ملی را برعهده داشته، 101 پیروزی کسب نموده است.او اخیراً پس از رسیدن به رکورد صد پیروزی گفت:این کار آسانی نبود، به همین خاطر خوشحالم و احساس غرور می کنم.

مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا امیدوارند مساله انتخاب سرمربی جدید خیلی زود حل گردد تا اینکه به تعویق بیافتد اما باید راه حلی قطعی در این موضوع پیدا کند.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 24

به "کی روش- کلمبیا ، یک ملاقات دیگر تا نهایی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش- کلمبیا ، یک ملاقات دیگر تا نهایی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید