یک باگ نرم افزاری، بریدگی نمایشگر جدیدی را در پیکسل 3 ایکس ال ایجاد می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، چه چیزی از یک بریدگی نمایشگر عظیم الجثه بدتر است؟ دو بریدگی نمایشگر. دقیقا این اتفاقی است که برخی از کاربران پیکسل 3 ایکس ال با آن روبرو شده اند وقتی که به خاطر یک باگ نرم افزاری، یک بریدگی نمایشگر جدید در گوشی آن ها پدیدار شده است.

یک باگ نرم افزاری، بریدگی نمایشگر جدیدی را در پیکسل 3 ایکس ال ایجاد می نماید

سایت Android Police گزارش داده که برخی از کاربران این گوشی متوجه یک باگ نرم افزاری شده اند که یک بریدگی نمایشگر مجازی را به صورت تصادفی در کنار گوشی (البته بیشتر در سمت راست) ایجاد می نماید. اگرچه فقط تعداد بسیار کمی از کاربران با این مشکل روبرو شده اند، ولی آن ها خیلی سریع عکس های این اتفاق را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و این تصاویر هم مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبین و سایت ها هم قرار گرفته است.

به گفته برخی از کاربران سایت Reddit که به این مشکل برخورده اند، با ریستارت کردن گوشی، این بریدگی نمایشگر مجازی هم ناپدید می گردد. خوشبختانه گوگل از این مشکل خبر دارد و اعلام نموده که به زودی این مشکل را رفع می نماید. اگرچه ما دقیقا نمی دانیم که اصلا چرا گوگل تصمیم به ایجاد بریدگی نمایشگر مجازی در پیکسل 3 ایکس ال گرفته، به خصوص بریدگی ای که کاری به اسپیکرها، دوربین ها و دیگر سنسورها ندارد. اما در هر صورت باید اذعان کنیم که این باگ تا حد زیادی خنده دار و سرگرم کننده است.

منبع: TechRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 9

به "یک باگ نرم افزاری، بریدگی نمایشگر جدیدی را در پیکسل 3 ایکس ال ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک باگ نرم افزاری، بریدگی نمایشگر جدیدی را در پیکسل 3 ایکس ال ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید