یک گفت و گوی خودمانی اما عمیق

به گزارش پرسینا بلاگ، با حسین حرف بزن اسم یکی از برنامه های شبکه نسیم است که فرصتی برای حرف زدن بی تعارف و دلی با امام حسین (ع) را فراهم نموده است.

یک گفت و گوی خودمانی اما عمیق

به گزارش خبرنگاران، این برنامه که چندسالی است روی آنتن رفته، سال جاری با فضاسازی و دکوری متفاوت پخش خود را آغاز نموده است. با حسین حرف بزن با فضایی خاص، امکانی برای بروز احساسات درونی نسبت به امام حسین (ع) را فراهم نموده و این فرایند با سوالات گوینده ای که پشت دوربین واقع شده است، تکمیل می گردد. در سری نو این برنامه مردم از طیف های مختلف مالی، فرهنگی و اجتماعی حاضر می شوند تا باور پذیری ان الحسین مصباح الهدى و سفینه النجاه را به تصویر بکشند.

تهیه کنندگی و گویندگی این برنامه را محمدامین پرواس به عهده دارد. وی در گفت و گویی که با جام جم داشت درباره نزدیک شدن به مهمانان برنامه که اصل این جریان هستند، اعلام کرد: این واقعا کار سختی است که آن فرد و بیننده را از فضای متشنج جامعه به آرامش و صمیمیتی که واقعی است، نزدیک کنم. با این حال همواره سعی ام این بوده تا خودم و فردی که جلوی دوربین است، واقعی باشد و حداقل در این یک ماه به این کوشش ادامه می دهیم. این جریان مسیری دارد که ابتدا شاید حتی موضع گیری هایی هم در برابر آن وجود داشته باشد، اما آرام آرام نرم و بعد تبدیل به خود واقعی اش می گردد.

این تهیه کننده بعلاوه درباره طیف گسترده مهمانان برنامه در این سال ها اسم کرد: همواره و بارها گفته ایم که امام حسین(ع) ربطی به هیچ جناح و گروهی ندارد، به همین علت در انتخاب مهمان ها هم این موضوع را در نظر گرفتیم و انواع آدم ها از نگهبان پارک گرفته تا فلان مسوول عالی رتبه را دعوت کردیم.

شما می توانید هر شب ساعت 22:30 بیننده با حسین حرف بزن باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7772

به "یک گفت و گوی خودمانی اما عمیق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گفت و گوی خودمانی اما عمیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید