400 خدمه شناور برای ایمنی مسافران نوروزی هرمزگان آموزش دیدند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: ستاد ساماندهی سفرهای دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف جهت ارتقاء ایمنی مسافرت های دریایی و افزایش آمادگی آنها در ایام تعطیلات نوروز93 کرد.

400 خدمه شناور برای ایمنی مسافران نوروزی هرمزگان آموزش دیدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین کمترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، هاشم عطاردی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را آمادگی ایمنی کارکنان شناورهای مسافری در شرایط اضطراری از جمله آتش سوزی، آب گرفتگی، ترک شناور و نجات غریق به 2 صورت تئوری و عملی خاطرنشان کرد.

وی اضافه کرد: به منظور آشنایی بیشتر و قرار دریافت در فضای واقعی، این آموزش ها در سالن VIP شناورهای مسافری به صورت صبح و عصر در بنادر مسافری بنادر چارک، کیش، پهل، لافت، شهید حقانی بندرعباس و شهید ذاکری قشم برگزار گردید.

عطاردی گفت: این دوره های آموزشی به مدت 5 روز با شرکت بیش از 400 نفر از کارکنان و خدمه شناورهای مسافری و لندینگ کرافت، و اجرای 3هزار و 200 نفر ساعت آموزش عملیاتی شد.

وی از دیگر اهدف این دوره های آموزشی را ارتقای سطح ایمنی و دانش مهارت پرسنل و خدمه شناورهای مسافری متردد در جهت بنادر چارک، کیش، پهل و لافت، آمادگی به منظور انجام عکس العمل مناسب در شرایط اضطرار و مدیریت مسافری در سوانح دریایی، مدیریت جمعیت و رفتار انسانی، آب گرفتگی و آتش سوزی، تمرین به آب اندازی قایق نجات و اطفای حریق، آشنایی با علایم یاری ناوبری و توجیه طرح نوروزی 93 مطرح کرد.

سرپرست اداره امتحانات و گواهینامه های دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، گفت: آموزش کارکنان شناورهای مسافری با همکاری مدیران تعاونی های شناورهای مسافری، مسئولان بنادر یاد شده و اساتید مرکز آموزشی و کارشناسان دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی به انجام رسید.

وی اضافه کرد: برای شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی در دوره صادر شده و در صورت عدم ارائه گواهی، از فعالیت افراد در ایام نوروز جلوگیری می گردد.

عطاردی در انتها متولی امر برگزاری این دوره های آموزشی ویژه کارکنان شناورهای دریایی فعال در سفرهای دریایی نوروز 93 را اداره امتحانات و گواهینامه های دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان دانست.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2962

به "400 خدمه شناور برای ایمنی مسافران نوروزی هرمزگان آموزش دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 خدمه شناور برای ایمنی مسافران نوروزی هرمزگان آموزش دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید