6 محصول دانش بنیان رونمایی می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، همزمان با نوزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره بهترین های پارک فناوری پردیس از 6 محصول نو دارویی و تجهیزات پزشکی فراوری شده در پارک رونمایی می گردد.

6 محصول دانش بنیان رونمایی می گردد

فراخوان رونمایی از محصولات برتر پارک فناوری پردیس از مدتی قبل در سایت پارک و سایر ابزارهای اطلاع رسانی منتشر شد و شرکت های عضو تا تاریخ 21 شهریور ماه برای ارسال اطلاعات محصولات خود فرصت داشتند.

تمامی شرکت های عضو پارک اعم از مستقر و غیر مستقر و بعلاوه اعضای شعب پارک از جمله کارخانه های نوآوری، امکان حضور در این فراخوان را داشتند.

در فرایند ارزیابی بیش از 270 شرکت عضو مورد آنالیز قرار گرفتند و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در مرحله اول، 30 طرح از این 64 محصول ارائه شده به دبیرخانه رونمایی، حائز شرایط اولیه بودند.

این طرح ها در مرحله دوم ارزیابی در زمینه های فنی از قبیل سطح تکنولوژی و اندازه نوآوری در محصولات مورد آنالیز قرار گرفتند. این 30 طرح مربوط به 15 شرکت عضو پارک بود.

انتها از بین 30 طرح وارد شده به مرحله دوم، 6 محصول برای رونمایی در اجلاس سالیانه انتخاب شد که قرار است این محصولات در نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک در نوزدهم مهرماه رونمایی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7842

به "6 محصول دانش بنیان رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 محصول دانش بنیان رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید