آغاز پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من

به گزارش پرسینا بلاگ، پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه سازی رونمایی و آغاز شد.

آغاز پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من

به گزارش خبرنگاران، در راستای اجرای طرح تحولی مشارکت های مردمی و طرح آجر به آجر که از تأکیدات وزیر آموزش وپرورش است، پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من صبح امروز با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی شد.

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طرح آجر به آجر و پویش های ملی ذیل آن را اجرایی و عملیاتی می کنند که هدف از انجام این طرح ها، افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در امر مدرسه سازی است که با رویکرد گسترش فرهنگ مدرسه سازی و بهره گیری از ظرفیت عظیم بانوان و مادران نیک اندیش کشورمان اجرایی شده است.

بانوان سرزمینان ایران و تمامی آحاد مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

طرح ملی آجر به آجر در راستای جلب و جذب مشارکت های خرد مردمی و البته باهدف فرهنگ سازی در امر حسنه مدرسه سازی راه اندازی شده است و هموطنان با هر مقدار پرداختی به میزان حداقل نیز می توانند در این پویش مشارکت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، گفتنی است، پیش ازاین نیز پویش ایام محرم طرح ملی آجر به آجر که همزمان با آغاز ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) کلید خورد، مورد استقبال خیل عظیمی از مردم نیکوکار کشورمان قرار گرفت و بیش از 170 هزار نفر با شرکت در این پویش وارد عرصه مدرسه سازی شدند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6227

به "آغاز پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید