ادعای بزرگ فرهاد مجیدی در آستانه دربی

به گزارش پرسینا بلاگ، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از داربی 97 مرکز که عصر آدینه در محل هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، اظهار کرد: از مسببان ابن نشست خبری تشکر می کنم. دو هفته پیش برای رسیدن به نشست خبری از داخل بانک عبور کردیم و یک نفر از من فیش می خواست که من گفتم برای نشست خبری آماده ام.

ادعای بزرگ فرهاد مجیدی در آستانه دربی

به گزارش ایسنا، او با اشاره به اهمیت داربی اظهار کرد: داربی برای هر دو تیم حساس است و یک امتیاز نه برای ما خوب است و نه برای پرسپولیس و هر دو تیم برای 3 امتیاز به میدان می فرایند. تیم من، برترین تیم لیگ است و بازیکنان باهوشی دارم که انتظارات را برآورده می نمایند. پرسپولیس هم تیم خوب و هم کادر خوبی دارد و بازی سختی داریم.

سرمربی استقلال درباره مصدومان تیمش گفت: متاسفانه پزشکان تیم در حال کوشش هستند که وریا را به بازی برسانند، اما تا به امروز تعیین شده که او غایب است. هم چنین رضاوند هم مصدوم است.

وی درباره داوران این بازی نیز اعلام کرد: هر موقع بخواهیم درباره داوری صحبت کنیم، می گویند فرار رو به جلو نموده است. تیم من باخت ندارد و تنها 4 مساوی داشته است. سه بازی از این 4 بازی، تساوی را گردن گرفتم و گفتم خوب بازی ننموده ایم. من عادت ندارم نه داور و نه بازیکنان را مقصر در نتیجه گرفتن بدانم. در بازی قبل بازیکنانم عالی بودند و خیلی خوب بازی کردند، اما نتیجه نگرفتیم.

مجیدی درباره غیبت طرفداران در این ملاقات گفت: تیم من در این دو سال در حضور تماشاگران هیچ وقت بازنده نبوده است. استقلال یعنی طرفدار و تیم من بدون طرفدار معنا ندارد. زمانی که بازیکن بودیم، نگاه می کردیم ببینیم چقدر طرفدار آمده است و الان هم این شکلی است. طرفدار در استادیوم باشد، بازیکن بیش تر کوشش می نماید و مسوولان باید کوشش نمایند طرفداران به استادیوم ها برگردند، زیرا فوتبال بدون طرفدار برای من معنا ندارد.

او درباره بازی دادن به رضایی در داربی گفت: این که بازیکن 17 ساله بازی می دهیم، چون بازیکنان جوان خوبی داریم. سعی کردم از بازیکنان جوان استفاده کنم که چند سال برای استقلال بازی نمایند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره حواشی پیش آمده و مسائل باشگاه استقلال با سازمان لیگ و امکان تاثیر آن در نتیجه داربی گفت: اصلا به این مورد فکر نمی کنم.

وی درباره تاثیر کنش و واکنش سرپرست های دو تیم، توضیح داد: از بازیکنانم خواهش کردم هیچ چیزی روی آن ها تاثیر نگذارد و به بازیکنانم گوشزد کردم در این مسائل ورود ننمایند و من هم این کار را نخواهم کرد.

مجیدی درباره تغییرات در ترکیب این تیم گفت: ما تغییرات زیادی را در ترکیب نداشتیم و تغییراتی هم که در این ملاقات ها داشتیم به خاطر مقابله با تاکتیک حریف بوده است.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس به علت سرماخوردگی در نشست خبری پیش از داربی حاضر نشد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7934

به "ادعای بزرگ فرهاد مجیدی در آستانه دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای بزرگ فرهاد مجیدی در آستانه دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید