استقبال از ازدواج لاکچری در آستارا

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گفت: استقبال چشمگیر هنردوستان از نمایش کمدی ازدواج لاکچری در این بندر مرزی غیر قابل توصیف است.

استقبال از ازدواج لاکچری در آستارا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

شاپور تشرینی در حاشیه اجرای این نمایش، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایش کمدی ازدواج لاکچری به نویسندگی و کارگردانی منصور سفیدگر به مدت 10 شب در سالن آمفی تئاتر سینما دریای بندر مرزی آستارا به روی صحنه رفته است.

وی با بیان اینکه نمایش فوق، کاری از گروه نمایشی مولانا، وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا است، ادامه داد: نویسنده این نمایش، نگاهی اجمالی به ازدواج های نشأت گرفته از آشنایی های فضای مجازی و معضلات کنونی جامعه از قبیل بیکاری و طلاق دارد.

تشرینی با اشاره به اینکه آرش قربان پور، شایان گل محمدی، پژمان مرتضوی، حامد ابراهیمی، امین نعمانی، علیرضا پیرزاده، حدیث عاطفی، حدیث گلی نژاد، صبا سبلانی و سوین رضایی در این نمایش ایفای نقش می نمایند، اضافه نمود: یوسف هدایتی، سینا سفیدگر، فرزین قنبری، کیهان اسلامی فر، رضا داداش زاده، شادی مالدار، سحر زارع، حسن قره سیدی، مهدی بدریان، حسین غلامی فر، عرفان حسینجانی، پیغام لطفی، مهدی زرواسی، یوسف رحیمی، حسین نوروزی، آروین جوان مجرد، آرش اشرفی و میثم اشرفی از دیگر عوامل این نمایش هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود اجرای فوق را هفتمین نمایش منصور سفیدگر برشمرد و خاطر نشان کرد: این نمایش حدود 120 دقیقه و در دو پرده، با بهره مندی از ادبیات طنز دو زبان ترکی و فارسی اجرا می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در انتها با بیان اینکه اجرای این نمایش از 12 آذر شروع شده است و استقبال در 8 شب گذشته بی نظیر بوده است، توضیح داد: در صورت تداوم استقبال، اجرا برای چند شب دیگر نیز تمدید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2711

به "استقبال از ازدواج لاکچری در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از ازدواج لاکچری در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید