اسپانسر تیم ملی فوتبال، اسپانسر فدراسیون ووشو شد

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت تولیدی البسه ورزشی جیووا ایتالیا به عنوان تامین کننده البسه تیم های ملی ووشو با فدراسیون ووشوی ایران قرارداد همکاری امضا کرد.

اسپانسر تیم ملی فوتبال، اسپانسر فدراسیون ووشو شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، این قرارداد همکاری امروز (شنبه) بین مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران و محمدعلی بردبار مدیرعامل شرکت بازرگانی ورزشی پارس که تنها نماینده جیووا ایتالیا در خاورمیانه محسوب می گردد، به امضا رسید.

بر اساس این قرارداد، البسه تیم های ملی ووشوی ایران در رده های سنی مختلف برای مدت دو سال از سوی شرکت جیووا ایتالیا تامین خواهد شد.

جیووا هم اکنون با فدراسیون فوتبال ایران و چند باشگاه لیگ فزونی فوتبال از جمله پرسپولیس همکاری دارد.

در نشست امروز، علی نژاد با ارائه توضیحاتی در مورد صندلی ووشوی ایران در سطح آسیا و دنیا از اقبال عمومی و توجه جوانان کشور به این رشته رزمی اطلاع داد.

همچنین محمدعلی بردبار نیز در صحبت های خود ابراز امیدواری کرد تا ووشوکاران ایران در عرصه های آسیایی و دنیای با استفاده از البسه جیووا به فرایند افتخارآفرینی های خود ادامه داده و بتوانند پرچم ایران اسلامی را در مسابقات گوناگون به اهتزاز درآورند.

تیم های ملی ووشوی ایران در مسابقات آسیایی بزرگسالان در تایوان، مسابقات دنیای جوانان در بلغارستان و همچنین جام دنیای ساندا و تالو در چین با استفاده از البسه جیووا حضور خواهند یافت.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2974

به "اسپانسر تیم ملی فوتبال، اسپانسر فدراسیون ووشو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانسر تیم ملی فوتبال، اسپانسر فدراسیون ووشو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید