اشتباهات داوری، استقلال را از صدر جدول دور کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، تیم فوتبال استقلال به دلیل اشتباهات داوران 6 امتیاز در رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر ایران تا انتها سال 98 از دست داده است.

اشتباهات داوری، استقلال را از صدر جدول دور کرد

به گزارش ، تیم فوتبال استقلال تهران تا سرانجام هفته بیست و یکم لیگ برتر با 10 برد، 6 تساوی، 4 باخت، 39 گل زده، 22 گل خورده، تفاضل گل مثبت 17، 36 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم های بالای سرش در صندلی چهارم جدول قرار گرفته و با پرسپولیس صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد.

آبی ها هم مانند تمام تیم های لیگ فزونی تا سرانجام سال 98 با اشتباهات داوری در ملاقات های خود روبرو شدند که البته میزان ضرر این تیم بیشتر از سودش بوده است.

استقلال در زمان آندره آ استراماچونی و در هفته سوم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی یک - یک رسید، اما بعد ها معین شد محمدرضا اکبریان به اشتباه پنالتی روی شیخ دیاباته را اعلام نکرده و البته و فرشید اسماعیلی هم در آن بازی به اشتباه اخراج شد. (2+ امتیاز)

آبی ها در هفته هشتم لیگ برتر در استادیوم آزادی پارس جنوبی جم را 2 بر صفر شکست دادند. با آنالیز عملکرد سید رضا مهدوی و یاری هایش معین شد گل محمد نوری به اشتباه آفساید اعلام شده و داور باید روی حامد پاکدل پنالتی می گرفت که این کار را هم انجام نداد تا شاگردان فراز کمالوند در آن بازی از اشتباهات داوری حسابی متضرر شوند. (2- امتیاز)

استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر در استادیوم نقش دنیا میهمان سپاهان بود. آن بازی با تساوی 2 - 2 به اتمام رسید، اما در روزی که همه اسپک واضح کی روش استنلی برزیلی در محوطه جریمه سپاهان را دیدند، این موضوع از چشمان محمد حسین زاهدی فر و تیم داوری او پنهان ماند تا یک پنالتی مسلم برای استقلال اعلام نشود. (2+ امتیاز)

در هفته چهاردهم لیگ برتر استقلال در استادیوم آزادی میهمان پیکان بود و در حالی که برای اولین بار از آندره آ استراماچونی روی نیمکت خود استفاده نمی کرد، مقابل شاگردان حسین فرکی به تساوی 2 - 2 رضایت داد. در آنالیز عملکرد داوران آن بازی معین شد موعود بنیادی فر نباید پیش از گل خودروسازان که با ضربه حسین پورامینی به ثمر رسید، اعلام خطا می کرد و با همین اشتباه استقلال 2 امتیاز مهم را از دست داد. (2+ امتیاز)

در هفته بیستم لیگ برتر آبی پوشان به مصاف ذوب آهن رفتند. این بازی با فزونی 2 بر یک شاگردان فرهاد مجیدی به اتمام رسید، اما کارشناسان داوری اعلام کردند گل اول استقلال که با ضربه محمد دانشگر به ثمر رسید آفساید بوده است.

در واقع اگر این اشتباه تاثیرگذار تیم داوری نبود بازی با تساوی یک - یک تمام می شد.

آبی ها از ابتدای فصل تا سرانجام سال 98، چهار امتیاز به دلیل اشتباهات داوری به دست آوردند، اما 6 امتیاز از دست دادند.

استقلال در ملاقات با الاهلی عربستان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم حسابی از اشتباهات کو هیون جین کره ای متضرر شد.

آن بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سعودی ها تمام شد، اما آنالیز فیلم عملکرد داوران معین کرد یک پنالتی روی علی دشتی اعلام نشده است. پنالتی منجر به گل اول تیم الاهلی عربستان اشتباه بود. در صحنه گل دوم امیر ارسلان مطهری هم به اشتباه آفساید محمد دانشگر گرفته شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3912

به "اشتباهات داوری، استقلال را از صدر جدول دور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات داوری، استقلال را از صدر جدول دور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید