افشای جزئیات جدید از منوی بروزرسانی شده استارت ویندروز 10

به گزارش پرسینا بلاگ، مایکروسافت به صورت تصادفی اطلاعاتی از منوی استارت جدید سیستم عامل ویندروز 10 منتشر کرد.

افشای جزئیات جدید از منوی بروزرسانی شده استارت ویندروز 10

به گزارش خبرنگار ، مایکروسافت در اتفاقی غیرمنتظره و به صورت تصادفی جزییات جدید از منوی آغاز یا استار ویندروز 10 را در فضای مجازی منتشر کرد. این غول فناوری میخواهد در آینده ای نزدیک نسخه جدیدی از ویندروز 10 را طراحی و فراوری کند. به نظر می رسد نسخه جدید این سیستم عامل با تغییرات زیادی در ظاهر و متحوا همراه است.

غیرممکن شدن فراموشی رمز عبور در مرورگرهای جدید کروم و Edge

هم اکنون مهندسان مایکروسافت در حال طراحی نسخه 32 بیتی سیستم عامل ویندروز 10 هستند. ولی هنوز اطلاعات بیشتر و زمان عرضه رسمی نخسه جدید ویندوز 10 اعلان نشده است. نسخه آزمایشی این سیستم عامل تنها برای سیستم های 32 بیتی به صورت محدود ارائه شده شده است. آنالیز ها نشان داده است این نسخه آزمایشی از ایرادات بسیاری برخوردار است و لذا عرضه آن تنها برای سیستم های 32 بیتی جای خرسندی دارد. به طور کلی نسخه های 32 بیتی سیستم عامل های فراوری مایکروسافت بسیار کمتر از نسخه 64 بیتی کاربر دارد.

خطای مایکروسافت در ارائه نسخه جدید ویندوز 10

این اولین بار نیست که مایکروسافت به صورت تصادفی و اشتباهی نسخه جدید از ویندوز پیش از تکمیل نهایی و برطرف مسائل منتشر می نماید. در سال 2017 میلادی نیز مایکروسافت نسخه موبایلی ویندوز 10 را پیش از موعد و با مسائل فراوانی عرضه کرد و به سرعت مجبور به جمع آوری و مسدودسازی نسخه های عرضه شده، شد.

یکی از مدیران ارشد مایکروسافت بیان کرد: عرضه نسخه آزمایشی ویندوز 10 اشتباه بود و نباید چنین خطایی پیش می آمد. ما سریعا اقدامات لازم را انجام می دهیم تا از هرگونه نارضایتی جلوگیری کنیم. عده ای از کارشناسان عقیده دارند اینگونه از اقدامات کاملا تصادفی نبوده و احتمالا مایکروسافت اهدافی را دنبال می نماید.

به هر روی با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران سیستم عامل ویندوز در سراسر دنیا، هرگونه خطای کوچک از این شرکت فناوری آمریکایی می تواند تبعات زیادبار بزرگی برای اعتبار آن داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 932

به "افشای جزئیات جدید از منوی بروزرسانی شده استارت ویندروز 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای جزئیات جدید از منوی بروزرسانی شده استارت ویندروز 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید