انتقاد پوتین از تحریم های آمریکا علیه ایران در دوران همه گیری کرونا

به گزارش پرسینا بلاگ، ایرنا نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از سیاست های تحریمی غرب علیه تهران، گفت: ایران به دلیل همه گیری کرونا نیاز به کمک دارد اما غرب محدودیت های اعمال شده در مورد ایران کشور را لغو نمی کند.

انتقاد پوتین از تحریم های آمریکا علیه ایران در دوران همه گیری کرونا

پوتین روز جمعه در نشست عمومی مجمع اقتصادی شرق در بندر ولادی واستوک در خاور دور روسیه گفت: ایران امروز در رابطه با همه گیری کرونا نیاز به کمک دارد اما غرب محدودیت های اعمال شده در مورد این کشور را لغو نمی کند.

وی افزود: درباره ایران من هم اکنون نمی خواهم به مسائل سیاسی بپردازم اما این کشور نیاز به کمک دارد اما هیچیک از تحریم ها در مورد آن کشور را لغو نمی کنند.

رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از سیاست های غرب در مورد ایران و تحریم این کشور گفت: حتی بحث و گفت و گو هم در این مورد نمی کنند.

پوتین با بیان اینکه در مورد کشورهای دیگر صحبت نمی کنم، گفت: به نام مثال ونزوئلا را درنظر بگیرید، اگر مسائل سیاسی را کنار بگذاریم، مسائل انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

مسکو مجمع اقتصادی شرقی (EEF) از دوم تا چهارم سپتامبر (11 تا 13 شهریور) در محوطه دانشگاه فدرال شرق دور در ولادیوستوک در حال برگزاری است.

رئیس جمهور روسیه بارها به خاطر اعمال تحریم های یکجانبه علیه ایران از غرب انتقاد و بر تداوم حمایت های این کشور از مواضع تهران در مجامع بین المللی تاکید کرده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7789

به "انتقاد پوتین از تحریم های آمریکا علیه ایران در دوران همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد پوتین از تحریم های آمریکا علیه ایران در دوران همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید