اول هفته، روز آخر عرب در پرسپولیس؟

به گزارش پرسینا بلاگ، روزی که ایرج عرب با تمام تکذیب ها و شفاف سازی هایش در برنامه ورزش و مردم از اصطلاحاستعفای باز استفاده کرد شادی تصور نمی کرد در کمتر از دو هفته دوسالتنش آنقدر گره بخورد که مدام باید در پی تکذیب استعفایش باشد.

اول هفته، روز آخر عرب در پرسپولیس؟

عصر پنجشنبه وقتی خبری از ایرج عرب در استادیوم آزادی نشد و مدیرعاملی در کار نبود تا بازی اول تیمش در فصل جدیدی را ببیند ابتدا شایعه استعفای او از سمت مدیرعاملی باشگاه جدی تر شد.

کمتر از دو ساعت بعد از اولین برد پرسپولیس در فصل جدید خبرگزاری فارس اظهار داشت عرب استعفا داده و در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که روز شنبه(فردا) برگزار می گردد این استعفا تقدیم هیات مدیره خواهد شد و از آنجایی که بعید است با این استعفا مخالفت گردد تا یکشنبه مدیرعامل جدیدی باشگاه معرفی می گردد.

در اولین واکنش به این خبر عرب گفت از ماجرای استعفایش بی خبر است.او به خبرگزاری مهر گفت: من هم این خبر را بعد از بازی با پارس به وسیله دوستان شنیدم که چنین خبری منتشر شده است. البته انتشار این خبرها چیز عجیبی نیست.انتشار این خبرها فضای باشگاه را تحت تاثیر قرار می دهد. این استعفا سندیتی ندارد و مطرح هم نیست. فکر می کنم که طرفداران باید مواظب باشند و قضاوت نمایند که چرا که بعد از برد پرسپولیس این خبرها منتشر می گردد. جدا از مسائل استعفا و مسائل اینچنینی، این نوع رفتارها بیشتر جنبه تخریبی دارد نه اصلاحی.

عرب سعی کرد رویه قبلی را در قابل طرح این موضوع پیش بگیرد اما صبح آدینه باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای صادر کرد که فقط از رسانه ها خوسته بود اجازه دهند شیرینی این برد به دل طرفداران این تیم بچسبد اما به ماجرای استعفا و تکذیب های اینچنینی ورود ننموده بود.در بخشی از این بیانیه آمده: این پیروزی سزاوار دلاورمردان پرسپولیس و این شادی حق طرفداران پرسپولیس است. این شادی نباید از آنها دریغ گردد،هر چند برخی رسانه ها در هنگامه پیروزی های پرسپولیس،با انتشار اخبار نگران نماینده، بارها موضع خود نسبت به این باشگاه بزرگ و طرفدارانش روشن نموده اند.از رسانه های محترم کما اینکه بسیاری از آنها چنین هستند تقاضا داریم در جریان انتشار اخبار به ویژه در چنین مواقعی، هوای طرفداران پرسپولیس را بیشتر داشته باشند.حق طرفداران پرسپولیس است پس از روزهای پر التهاب از حال و هوای پیروزی لذت ببرند و احساس آرامش نمایند.

باشگاه پرسپولیس در انتهای این اطلاعیه مثل دفعات قبل از طرفدارانش خواسته اخبار را به وسیله کانل رسمی منتسب به باشگاه دنبال نمایند که البته طبیعی است در موراد اینچنینی طرفدار تشنه شنیدن اخبار مهم مثل برکناری یا استعفای مدیرعامل چندان منتظر نمی ماند چرا که وقتی پای اخبار اینچنینی به میان می آید سایت رسمی باشگاه یا کانال های وابسته به باشگاه آخرین منابعی هستند که این اخبار را منتشر می نمایند.

به هر حال فارغ از بحث خبررسانی، به نظر می رسد فردا(شنبه) خاتمه کار ایرج عرب در پرسپولیس باشد و باید منتظر اعلام جانشین برای او باشیم که ظاهرا گزینه های زیادی هم برای تصدی این سمت وجود ندارد و مدیربعدی احتمالا یکی از اعضای هیات مدیره خواهد بود مگر اینکه ریاست مجمع با حرکتی رونالدینیویی مدیرعامل پرسپولیس را از جایی انتخاب کند که تصورش را نمی کردیم.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1357

به "اول هفته، روز آخر عرب در پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اول هفته، روز آخر عرب در پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید