ایجاد 1375 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از ابتدای امسال

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 375 فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان ایجادشده است.

ایجاد 1375 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از ابتدای امسال

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت خبری کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون هزار و 375 طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت ایجادشده است، اضافه نمود: طی امسال 53 میلیارد و 169 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: از مجموع طرح های اجراشده 150 طرح بااعتبار سه میلیارد و 212 میلیون تومان از محل منابع امدادی و 504 طرح اشتغال نیز بااعتبار حدود 14 میلیارد تومان نیز از محل منابع بانکی (تبصره 16) ایجادشده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به طرح های ایجادشده در روستاهای سطح استان نیز اشاره نمود و یادآور شد: 721 طرح نیز بااعتبار 36 میلیارد تومان از محل اشتغال پایدار روستایی اجراشده است.

الهی راد در ادامه تقویت اقتصاد خانواده با اجرای طرح های اشتغال را اصلی ترین برنامه کمیته امداد استان خراسان شمالی برای توانمندسازی مددجویان عنوان نمود.

وی بابیان اینکه کمیته امداد در امسال فعالیت های گسترده ای را در مورد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت در برنامه خود دارد و آموزش های خود را به سمت و سویی پیش می برد که به فراوری و اشتغال برای مددجویان منجر گردد، یادآور شد: کمیته امداد خراسان شمالی طی امسال برای هزار و 307 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد دوره آموزشی برگزار نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2010

به "ایجاد 1375 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از ابتدای امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 1375 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از ابتدای امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید