برگزاری آیین پاسداشت پلاک کوبی درختان شمال شرق تهران در هفته تهران

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از برگزاری ویژه برنامه های هفته تهران خبر داد و گفت: برای نخستین بار آیین پاسداشت پلاک کوبی درختان شمال شرق تهران در هفته تهران برگزار می شود.

برگزاری آیین پاسداشت پلاک کوبی درختان شمال شرق تهران در هفته تهران

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، حمیدرضا فرخی با ذکر این خبر و با بیان اینکه هفته تهران فرصت مناسبی برای تکمیل زیرساخت های زیست محیطی و پاسداشت تلاشگران این عرصه است، افزود: همزمان با فرا رسیدن 12 مهر ماه و آغاز هفته تهران آیین شناسایی و پلاک کوبی درختان کهنسال سطح محلات برگزار می شود.

او افزود: در ادامه هفته تهران روز یکشنبه 13 مهر ماه مراسم پیاده روی و پاکسازی جنگل لویزان با حضور رییس اداره محیط زیست، کارشناسان، دبیران کانون و علاقمندان محیط زیست برگزار می شود.

فرخی با اشاره به برگزاری آیین افتتاح محله سبز در هفته تهران افزود: افتتاح محله سبز در خیابان خواجه عبدالله انصاری از دیگر اقداماتی است که در این هفته پیش بینی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 بیان نمود: با توجه به نامگذاری سه شنبه 15 مهر ماه با عنوان روز بدون خودرو مراسم دوچرخه سواری برای علاقمندان به محیط زیست نیز برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5402

به "برگزاری آیین پاسداشت پلاک کوبی درختان شمال شرق تهران در هفته تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین پاسداشت پلاک کوبی درختان شمال شرق تهران در هفته تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید