برگزاری دوره های ارتقای نیروی انسانی مرتبط با گردشگر در سطح خوزستان

به گزارش پرسینا بلاگ، سرپرست معاونت گردشگری خوزستان از برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی تأسیسات گردشگری و دست اندرکاران مرتبط با صنعت گردشگری در سطح استان خوزستان اطلاع داد.

برگزاری دوره های ارتقای نیروی انسانی مرتبط با گردشگر در سطح خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان غلام شجاعی با اعلام این خبر گفت: موفقیت و رونق گردشگری کشور در گرو رشد و توسعه زیرساخت های گردشگری اعم از سخت افزار و نرم افزاری است.

او ادامه داد: باتوجه به این که یکی از چالش های اصلی گردشگری کشور، عدم به کارگیری نیروهای متخصص و یا آموزش دیده در تأسیسات و تشکیلات گردشگری است که به نوبه خود صدمات جبران ناپذیری بر پیکره این صنعت وارد می نماید، بخش آموزش و مطالعات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان بنا بر اهداف و وظایف ذاتی خود و با هدف آشنایی و توان افزایی جوامع میزبان، فعالان عرصه گردشگری و تصمیم گیران دولتی و بخش عمومی، کسب دانش و مهارت های لازم در زمینه برخورد حرفه ای با گردشگران و نیز همکاری در توسعه زیرساخت های گردشگری و سرمایه گذاری برنامه ریزی آموزش توانمندسازی نیروی انسانی تأسیسات گردشگری و دست اندرکاران صنعت گردشگری، به برگزاری دوره های آموزشی در این راستا اقدام نموده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اضافه نمود: این دوره های آموزشی در پنج سرفصل هشت ساعته برگزار خواهند شد که هریک از سرفصل ها در یک شهرستان برگزار می گردد.

وی افزود :براین اساس، دوره های آداب و رفتار حرفه ای در صنعت مهمان نوازی و گردشگری و آشنایی با صنعت گردشگری به ترتیب دوم و سوم اردیبهشت ماه 98 در شهرستان اهواز، دوره نوآوری و فناوری های جدید در صنعت گردشگری هشتم اردیبهشت ماه 98 در خرمشهر، دوره مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری هفتم اردیبهشت ماه 98 در شوش و دوره گردشگری پایدار چهارم اردیبهشت ماه 98 در ایذه برگزار خواهند شد.

شجاعی با بیان این که حضور برای کلیه فعالان گردشگری سطح استان در این دوره ها آزاد است، اضافه نمود: در انتها هریک از دوره ها، گواهینامه شرکت در دوره از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان برای حاضرین در کلاس ها صادر خواهد شد.

او در انتها اعلام نمود: علاقمندان به حضور دراین دوره ها می توانند برای ثبت نام با شماره 8718-486-0938 تماس حاصل نمایند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 385

به "برگزاری دوره های ارتقای نیروی انسانی مرتبط با گردشگر در سطح خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های ارتقای نیروی انسانی مرتبط با گردشگر در سطح خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید