ترامپ: با هوآوی وارد تجارت نخواهم شد

به گزارش پرسینا بلاگ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود به دلایل امنیت ملی قصد تجارت با شرکت هوآوی را نداشته و پیش بینی نمی کند که در پی این تصمیم بحران مالی ایجاد گردد.

ترامپ: با هوآوی وارد تجارت نخواهم شد

به گزارش به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت به دلایل امنیت ملی قصد تجارت با شرکت هوآوی را نداشته و پیش بینی نمی نماید که در پی آن بحران مالی ایجاد گردد.

این در حالی است که پیش از این منابع مطلع اعلام نموده بودند وزارت بازرگانی آمریکا قرار است معافیت شرکت هوآوی تکنالجیز چین را تمدید کند.

بر اساس این معافیت های آمریکا، شرکت هوآوی اجازه پیدا می نماید تا تجهیزات مورد احتیاج خود را از شرکت های آمریکایی خریداری کند، و بدین ترتیب به ارائه خدمات به مشتریان کنونی ادامه دهد.

این منابع مطلع اظهار داشتند این مجوز عمومی موقت به مدت 90 روز برای شرکت هوآوی تمدید خواهد شد.

تمدید این مهلت به معنای تمدید موافقتنامه ای است که قرار بود مهلت اعتبار آن در تاریخ 19 اوت خاتمه یابد. بدین ترتیب، شرکت هوآوی همچنان می تواند شبکه های مخابراتی کنونی خود را حفظ کند، و نسخه های به روز رسانی شده نرم افزار های دستگاه های خود را همچنان در اختیار مشتریان قرار دهد.

البته به گفته منابع مطلع، شرایط مربوط به این مجوز که به اهرم فشاری برای آمریکا در مذاکرات تجاری با چین تبدیل شده بود، همچنان ناپایدار و قابل تغییر است و تصمیم به تمدید این معافیت شرکت هوآوی ممکن است پیش از فرا رسیدن ضرب الاجل روز دوشنبه تغییر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1446

به "ترامپ: با هوآوی وارد تجارت نخواهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: با هوآوی وارد تجارت نخواهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید