تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعاون روستایی در بازدید از مرکز توزیع میوه شب عید

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از سردخانه و غرفه های میوه شب عید طی نخستین روز از سال 1401 ضمن قدردانی از مدیرکل و مجموعه تعاون روستایی استان به جهت تامین میوه شب عید از عملکرد این دستگاه اعلام رضایت کرد.

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعاون روستایی در بازدید از مرکز توزیع میوه شب عید

سیدعلی احمدزاده در این بازدید ضمن تبریک سال نو و تحسین نحوه توزیع میوه شب عید استان گفت: جای تقدیر دارد که مجموعه تعاون روستای استان در این تعطیلات به معنای واقعی پای کار بودند تا مردم در راستای خرید میوه شب عید با فشار مالی نشوند.

وی اظهار کرد: میوه شب عید پرتقال و سیب درختی با بالاترین کیفیت و با نازل ترین قیمت که در طول امسال بی نظیر بوده است به وفور در اختیار مردم عزیز قرار داده می گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این توزیع عادلانه و منظم نشان دهنده دولت پای کار و جهادی است، توضیح داد: سپاسگزار همه عزیزان دست اندرکاران تعاون روستایی هستیم کسانی که باعث شدند میوه شب عید یک سوم قیمت بازار در این ایام عرضه گردد.

به گزارش خبرنگاران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: طی همین روزها شاهد بودیم که پرتقال پیش از این به قیمت هر کیلوگرم 30 هزار تومان عرضه می شد با توزیع میوه شب عید همان پرتقال را با 11 هزار تومان تبلیغ می نمایند و ما شاهد یک بازار رقابتی خوب هستیم که امیدواریم تداوم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8070

به "تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعاون روستایی در بازدید از مرکز توزیع میوه شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعاون روستایی در بازدید از مرکز توزیع میوه شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید