تلاش عسگری و خاکسار برای مدال برنز، برنامه روز دوم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این مسابقات که با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور در مسکو جریان دارد، بعد از صعود سارا بهمنیار به دیدار نهایی وزن 50- کیلوگرم، طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافتند و روز یکشنبه برای کسب مدال به روی تاتامی می روند.

تلاش عسگری و خاکسار برای مدال برنز، برنامه روز دوم

در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکساردر مبارزات اول و دوم خود با نتایج مشابه 4 بر صفر مقابل هانا میشل از بلژیک و سابینا زاخاروآ از قزاقستان پیروز شد و در ادامه با نتیجه 10 بر یک کوک ایستیری آگونگ از اندونزی را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت.وی در این مرحله یک بر صفر مقابل آنجلیکا ترولوگا از اوکراین باخت و به دیدار رده بندی رفت تا روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن برود.

در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری ابتدا 3 بر صفر داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و در ادامه ریوتا ناکامورا از ژاپن و لورنزو پیترومارچی از ایتالیا در هانتی شکست داد و سپس با برتری چهارم 2 بر یک توماس اسکات از آمریکا را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. عسگری در نیمه نهایی 2 بر صفر نتیجه را به رافائل آقایف آذربایجانی دارنده 3 طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.وی برای کسب مدال برنز روز یکشنبه با توره ایسبانز از اسپانیا دیدار می کند.

در همین وزن علی اصغر آسیابری در اولین دیدار پس از تساوی 6 بر 6 با قانون سنشو نتیجه را به انیس گاریبویچ از کرواسی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 60- کیلوگرم مجید حسن نیا و علی مسکینی، در وزن 67- کیلوگرم امیر مهدی زاده، امیررضا میرزایی، سیدعلی کریمی و هامون درفشی پور، در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی و نگین باقری و در کاتای تیمی مردان تیم ایران با ترکیب حسام زرین نعل، حسین زرین نعل و سعید کاظمی با شکست برابر رقبای خود از دو مسابقات حذف شدند.

برنامه روز دوم

فردا و در دومین روز مسابقات در وزن 61- کیلوگرمرزیتا علیپور و شیما آل سعدی، در وزن 68+ کیلوگرم حمیده عباسعلی، در وزن 84- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب،مهدی قراری زاده و مهدی خدابخشی، در 84+ کیلوگرم سجاد گنج زاده و صالح اباذری، در و کاتای انفرادی مردان ابوالفضل شهرجردی و متین زارع به روی تاتامی می روند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1752

به "تلاش عسگری و خاکسار برای مدال برنز، برنامه روز دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش عسگری و خاکسار برای مدال برنز، برنامه روز دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید