تلگرام گروه تخصصی ضد تروریستی تشکیل می دهد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، پس از آنکه مقامات اندونزی دسترسی به تلگرام را محدود کردند، این پیامرسان گفت مشغول ایجاد گروهی از ناظرهایی است که با فرهنگ و زبان اندونزیایی آشنا هستند. هدف از این اقدام حذف سریع تر محتویات مربوط به تروریسم است.

تلگرام گروه تخصصی ضد تروریستی تشکیل می دهد

پل دوروف در پیغامی توییتری اظهار داشت؛ تلگرام نتوانسته به سرعت به درخواست دولت اندونزی پاسخ دهد. اما اکنون مشغول تغییر شرایط است.

این درحالی است که دور روز پیش وزارت مخابرات و اطلاعات فناوری اندونزی اظهار داشت، این کشور تصمیم دارد تلگرام را به طور کامل ممنوع کند.

یکی از مقامات وزارت مخابرات و اطلاعات فناوری این کشور می گوید: گروه های شبه نظامی با استفاده از این اپلیکیشن، نیرو جذب می کردند. علاوه بر آن از تلگرام برای انتشار پیغام های خطرناک استفاده می شد. همچنین ترورویست ها روش های مختلف اجرای حملات از جمله ساخت بمب را از طریق این پیغامرسان برای یکدیگر ارسال می نموده اند.

اخیرا پلیس این کشور گروهی از شبه نظامیان را دستگیر نموده است. آنان اعتراف نموده اند تلگرام وسیله ارتباطی آنان با یکدیگر و همچنین راه دریافت دستور و شیوه اجرای حملات بوده است.

به گفته دوروف، تلگرام اکنون کانال های مورد نظر را مسدود نموده است. همچنین مشغول ایجاد گروهی از ناظران آشنا با فرهنگ و زبان اندونزیایی است تا بتوانند محتویات تروریستی را سریعتر گزارش نمایند.

تلگرام در این کشور چند میلیون کاربر دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1371

به "تلگرام گروه تخصصی ضد تروریستی تشکیل می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلگرام گروه تخصصی ضد تروریستی تشکیل می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید