توزیع 2300 کیسه پارچه ای در میادین میوه و تره بارمنطقه دو شهر تهران

به گزارش پرسینا بلاگ، اداره کل آموزش های شهروندی با همکاری شهرداری منطقه دو در جهت ترویج فرهنگ کاهش مصرف کیسه ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی اقدام به توزیع 2 هزار و 300 کیسۀ پارچه ای درمیادین میوه و تره بار این منطقه کرد.

توزیع 2300 کیسه پارچه ای در میادین میوه و تره بارمنطقه دو شهر تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، پیروتاکید شهردار تهران و مصوبۀ شورای اسلامی شهر تهران در خصوص فرهنگسازی برای کاهش استفاده از کیسه ها و ظروف پلاستیکی، ادارات آموزش های شهروندی مناطق 22 گانه از 21 تیرماه که به عنوان روز بدون کیسه های پلاستیکی نام گذاری شده است ضمن حضور در فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار، اقدام به توزیع کیسه های پارچه ای و تشویق شهروندان به کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی کرده اند؛ بنابراین گزارش در گام نخست اجرا این طرح، 27 هزار کیسۀ پارچه ای به مناسبت روز بدون پلاستیک در 22 فروشگاه شهروند و 22 میدان میوه و تره بار سطح شهر بین شهروندان توزیع شد و در ادامه توزیع کیسه های پارچه ای بین شهروندان مراجعه کننده به میادین میوه و تره بار یا فروشگاه های شهروند به صورت منطقه ای در حال انجام می باشد.

اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران به منظور آگاه سازی شهروندان از مخاطرات و آسیب های ناشی از مصرف کیسه های پلاستیکی و ارائۀ آموزش های غیر حضوری با استفاده از فضای مجازی، 13 طرح گرافیکی و پوستر آموزشی تولید و در بیش از 200 نقطه از شهر تهران به اکران در آورده است و همچنین انواع تولیدات چند رسانه ای شامل اینفوگراف، موشن، ویدئو، استوری و پست را نیز از طریق فضای مجازی و رسانه های اجتماعی منتشر کرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5366

به "توزیع 2300 کیسه پارچه ای در میادین میوه و تره بارمنطقه دو شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 2300 کیسه پارچه ای در میادین میوه و تره بارمنطقه دو شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید