توسعه پایدار لرستان از بستر گردشگری عبور می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد اصلانی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با تاکید بر اینکه ما همیشه باید میراث گذشته خود را ارج نهیم و آنها را پاس بداریم گفت: پاس داشتن این میراث گذشته دستاوردهای فراوانی در پی خواهد داشت.

توسعه پایدار لرستان از بستر گردشگری عبور می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا آذر 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی تقویت روحیه و غرور ملی را یکی از این دستاوردها برشمرد و مطرح کرد: همچنین ایجاد بسترهای فرهنگی و ارتقا آنها نیز از دیگر دستاوردهای این مهم به شمار می آید.

معاون عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه صنایع دستی استان توضیح داد: به طور حتم توجه به این حوزه در ایجاد فرصت های شغلی و همچنین برطرف معضل بیکاری در استان بسیار تاثیر گذار است.

اصلانی در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر اینکه توسعه پایدار لرستان از بستر گردشگری عبور می نماید گفت: استان لرستان دارای طرفیتهای فراوان گردشگری بوده که می توانند موجب توسعه همه جانبه و پایدار این استان شوند.

وی با تاکید بر لزوم جذب توریسم در استان لرستان مطرح کرد: استان لرستان دارای بیش از دو هزار اثر تاریخی ثبت شده و پنج هزار اثر تاریخی و فرهنگی است که باید زمینه معرفی آنها را در سطح کشور و دنیا فراهم آورد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان در بخش های کشاورزی و صنایع کوچک توفیقات خوبی داشته، ادامه داد: با این وجود پتانسیلهای بالقوه فراوانی در حوزه گردشگری استان وجود دارد که آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته اند.

اصلانی در انتها سخنان خود بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری لرستان، برگزاری همایش های مختلف و دعوت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری، برخورد مناسب با سرمایه گذاران و ... استان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2945

به "توسعه پایدار لرستان از بستر گردشگری عبور می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه پایدار لرستان از بستر گردشگری عبور می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید