تولید لندروور خودران جگوار برای استفاده شهری

به گزارش پرسینا بلاگ، شرکت جگوار از تولید لندروور خودران برای استفاده در مناطق شهری خبر داده است. مهم ترین مزیت این خودرو عدم آلوده کردن محیط زیست است.

تولید لندروور خودران جگوار برای استفاده شهری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، لندروور خودران جگوار که وکتور نام دارد یک خودروی برقی است که به ساکنان شهرهای مختلف امکان می دهد تا برای جابجایی در مسیرهای کوتاه از آن بهره بگیرند.

انتظار می رود استفاده آزمایشی از این خودرو در مسیرهای گوناگون از سال 2021 آغاز شود. این لندروور چهار متر طول دارد و باتری های آن در کف خودرو نصب شده است. در درون کابین نیز فضاهایی به صورت خصوصی یا مشترک در نظر گرفته شده اند.

تولید این خودرو با همکاری دانشگاه وارویک در انگلیس انجام شده و برخی صنایع و اساتید دانشگاه نیز در تولید آن همکاری داشته اند. شرکت سازنده درصدد است خدمات به اشتراک گذاری این خودرو را هم برای استفاده مشترک از آن ارائه دهد. در مورد ویژگی های فنی این خودرو هنوز اطلاعات چندانی ارائه نشده است.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3392

به "تولید لندروور خودران جگوار برای استفاده شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید لندروور خودران جگوار برای استفاده شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید