تیم فوتسال الماس شهر قم به دیدار شهرداری رشت می رود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال ایران در مرحله گروهی روز پنج شنبه 29 آذر برگزار می گردد و نماینده فوتسال قم در کوشش برای رهایی از سقوط کار سختی در رشت در پیش دارد.

تیم فوتسال الماس شهر قم به دیدار شهرداری رشت می رود

تیم الماس شهر قم که در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال مردان ایران نتایج ضعیفی کسب نموده است روز پنج شنبه 29 آذر در دیداری خارج از خانه در سالن آتش نشانی رشت به مصاف تیم شهرداری رشت می رود.

الماس شهر در گروه یک لیگ دسته اول فوتسال در جدولی 9 تیمی، تیم هشتم است و از 10 بازی خود تنها یک برد به دست آورده و 7 شکست در کارنامه دارد و با 5 امتیاز، تنها تیم صدرای شیراز 3 امتیازی را پایین تر از خود می بیند.

با توجه به سقوط مستقیم 2 تیم از گروه های 2 گانه، تیم الماس شهر اکنون در منطقه سقوط است و فاصله این تیم با رده هفتم جدول، که تیم هبلکس خراسان رضوی است 5 امتیاز است و نماینده قم برای جبران این فاصله 6 بازی فرصت دارد که فرصت کمی نیست مشروط بر این که الماس شهر تیم متفاوتی نشان دهد.

به عبارت دیگر هر بازی برای الماس شهر یک فینال است و این تیم باید بدون توجه به نتایج تیم هبلکس خراسان رضوی به فکر کسب پیروزی در بازی های آینده باشد گرچه شرایط این تیم بسیار سخت است و این تیم که از ابتدای فصل بارها دست به تعویض سرمربی زده هم از نظر مالی و هم مدیریتی و سایر جنبه ها شرایط سختی را سپری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 51

به "تیم فوتسال الماس شهر قم به دیدار شهرداری رشت می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتسال الماس شهر قم به دیدار شهرداری رشت می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید