جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر را تشریح کرد و گفت مهلت ارسال آثار به این جشنواره 5 دی ماه 1400 است.

جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر

علی رمضانی در گفت وگو با پانا درباره جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار با همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی (اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران) و اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی برگزار می گردد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی اضافه کرد: این جشنواره در حوزه دانش آموزی برگزار خواهد شد و اداره کل فرهنگی هنری جز کارگروه برگزاری این جشنواره برای اولین بار است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره 5 دی ماه 1400 است اضافه کرد: جوایز بخش های مختلف این جشنواره فرق دارد و به گروه های اول تا سوم این بخش، بنابر آرای هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

رمضانی به بخش نماهنگ اشاره و اظهار کرد: به رتبه های اول تا سوم در بخش های کارگردانی، تصویربرداری، تدوین، فیلمنامه و موسیقی بنابر آرای هیات داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا می گردد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت در بخش سرود حرفه ای نیز به 3 گروه برگزیده تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره 5 آبان ماه منتشر شده است ادامه داد: آثار منتخب بهمن ماه 1400 اعلام می گردد و جشنواره از 5 تا 10 اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7952

به "جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید