جودوکاران روسیه دو طلای مردان را به خانه بردند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین دوره رقابت های جودو بعد از شیوع ویروس کرونا تحت تدابیر شدید امنیتی و بهداشتی روز آدینه با حضور 409 جودوکار از 61 کشور به میزبانی مجارستان در شهر بوداپست شروع شد. رقابت هایی که تماشاگر انگشت شماری از تیم های شرکت کننده داشت و ورود و خروج به سالن به شدت کنترل می شد.

جودوکاران روسیه دو طلای مردان را به خانه بردند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در روز نخست جودوکاران سبک وزن به میدان رفتند که در غیاب مدعیان آسیایی چون ژاپن و کره جنوبی این روس ها بودند که دو طلای بخش مردان را به خانه بردند. در هر دو وزن 60- و 66- کیلوگرم شاهد برگزاری فینال تمام روسی بودیم. و در بخش زنان نیز کوزوو، فرانسه و کانادا به نشان طلا دست پیدا کردند.

در وزن 60- کیلوگرم ابولادزه از روسیه با فزونی مقابل مشویدابادزه هموطن خود به نشان طلا دست یافت و رودریگوکاستا از پرتقال و لوکامخیدزه از اکراین به نشان رسیدند. در این وزن محمد رشنونژاد جودوکار پناهنده ایرانی با پرچم فدراسیون دنیای به روی تاتامی رفت و همان دور نخست به نماینده اکراین باخت و حذف شد.

در وزن 66- کیلوگرم بازهم دو روسی به ملاقات نهایی رسیدند که ابدولزالیلوف به نشان طلا دست یافت. شامیلوف نقره گرفت و ویلین لیما از برزیل که در نیمه نهایی قهرمان این وزن را نزدیک به 9 دقیقه آزار داده بود به همراه ارخامبر از مغولستان هم به صورت مشترک سوم شدند.

در بخش زنان و در وزن 48- کیلوگرم کراسینگی از کوزو، پائولا پارتو از آرژانتین، گانباتار از مغولستان به همراه استوجادینوف از صربستان به عناوین اول تا سوم مشترک دست پیدا کردند.

در وزن 52- کیلوگرم بوچارد از فرانسه به نشان طلا دست یافت. کوچر از سوئیس نقره گرفت و نشان برنز هم به بلودید و چیتو از رومانی رسید. داریا بلودید با دو نشان طلای وزن 48- کیلوگرم دنیا برای اولین بار در یک وزن بالاتر به میدان رفت و در مبارزه سوم به کوچر باخت و با موفقیت در جدول شانس مجدد به مدال برنز رسید تا نشان دهد در این وزن هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

لیمکایت از کانادا در مبارزه نهایی وزن 57- کیلوگرم در مدت 81 ثانیه ریچیونوکس از فرانسه را ضربه فنی کرد و به نشان طلا دست یافت. این فرانسوی نقره گرفت و نشان برنز هم به کاراکاس از مجارستان و نماینده رژیم اشغالگر قدس رسید.

امروز شنبه در روز دوم این رقابتها جودوکاران اوزان 73- و 81- کیلوگرم مردان و اوزان 63- و 70- کیلوگرم زنان به روی تاتامی می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5633

به "جودوکاران روسیه دو طلای مردان را به خانه بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودوکاران روسیه دو طلای مردان را به خانه بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید