حضور در چالش ملی ایده اجرایی سبزماند استان گیلان تا 14 مرداد تمدید شد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد لاهیجان از تمدید حضور صاحبان ایده و علاقه مندان محیط زیست در چالش ملی ایده اجرایی سبزماند اطلاع داد.

حضور در چالش ملی ایده اجرایی سبزماند استان گیلان تا 14 مرداد تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فاطمه شریعتی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با اعلام تمدید حضور صاحبان ایده و علاقه مندان محیط زیست در چالش ملی ایده اجرایی سبزماند اظهار کرد: این رویداد ملی به همت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و مشارکت پارک علم و فناوری گیلان، بنیاد نخبگان گیلان و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رشت و لشت نشا برگزار می گردد.

شریعتی با بیان اینکه پیش رویداد استارت آپی رویداد از 15 خرداد امسال همزمان با شروع هفته محیط زیست شروع شده است، اعلام کرد: با توجه به وجود معضلات عدیده در حوزه مدیریت پسماند به ویژه در شهر های شمالی کشور که همیشه تبعاتی مانند آلودگی آب، خاک و محصولات زراعی را دربردارد، ارائه راه چاره ها و اتخاذ تصمیمات مناسب برای برطرف مسائل موجود در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

استادیار گروه محیط زیست دانشگاه آزاد لاهیجان اضافه نمود: از آنجایی که مدیریت صحیح پسماند از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل مراحل مختلف از فراوری تا دفع است در برگزاری این چالش، ایده های اجرایی در محور های مختلف شامل کاهش فراوری در مبدأ، تفکیک پسماند، جمع آوری پسماند، بازیافت پسماند، فروش مجدد پسماند، آموزش و فرهنگ سازی، زباله گردی و کاهش حجم پسماند فراوریی فراخوان شده، مورد آنالیز قرار می گیرد و سپس ایده های اجرایی مناسب برای سازمان های مرتبط در محور های یادشده برای تحقق حمایت می شوند و جوایز ارزنده ای به پنج ایده برگزیده اعطا می گردد.

شریعتی یادآور شد: در راستای برگزاری این رویداد، سه کارگاه جنبی هم به صورت وبینار برگزار خواهیم کرد که دو کارگاه آن برگزار شده است؛ علاوه بر اینکه کارگاه ایده تا عمل، وبینار استارت آپ های بین المللی در حوزه مدیریت پسماند و کارگاه سوم هم در آینده در حوزه مدیریت پسماند و در راستای برگزاری این چالش ملی برگزار خواهد شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: محققان، دانش پژوهان، دانشجویان و علاقه مندان در سراسر کشور می توانند با ورود به سایت cafe-roshd.ir ثبت نام نموده و ایده های خود را برای این رویداد ملی حداکتر تا تاریخ 14 مرداد امسال ارسال نمایند.

وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند با مراجعه به گروه اطلاع رسانی در واتساپ به نشانی https://yun.ir/6 jdp 8 d و صفحه مجازی اینستاگرام به نشانی Instagram.com/sabz-mand اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد لاهیجان توضیح داد: از جوایز و مزایای پنج ایده برتر برگزیده در رویداد ملی سبزماند می توان به جایزه نفر اول پنج میلیون، نفر دوم چهار میلیون، نفر سوم سه میلیون، نفر دوم دو میلیون و نفر اول یک میلیون تومان و امکان استقرار در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، امکان استقرار در پارک علم و فناوری برای ایده های برگزیده اول تا سوم و در نهایت شرکت در استارت آپ مدیریت پسماند را نام برد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7730

به "حضور در چالش ملی ایده اجرایی سبزماند استان گیلان تا 14 مرداد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در چالش ملی ایده اجرایی سبزماند استان گیلان تا 14 مرداد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید