حمایت کشورهای اسلامی از انتخاب تبریز به عنوان مرکز گردشگری2018

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس برنامه توسعه صنایع دستی ارسیکا بر حمایت کشورهای اسلامی از انتخاب تبریز به عنوان مرکز گردشگری 2018 دنیا اسلام تاکید نمود.

حمایت کشورهای اسلامی از انتخاب تبریز به عنوان مرکز گردشگری2018

به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، نزیه معروف با ارسال نامه ای به این دانشگاه انتخاب این شهر را به عنوان مرکز گردشگری اسلامی در سال 2018 تبریک گفته و این شهر را شایسته اخذ این عنوان دانست.

رئیس برنامه توسعه صنایع دستی مرکز پژوهش های تاریخ، فرهنگ و هنر اسلامی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی (ارسیکا) در نامه خود ضمن ابراز خرسندی از انتخاب این شهر، به عضویت ارسیکا در کمیته ارزیابی شهرهای منتخب گردشگری برای سال های 2017 و 2018 اشاره و توضیح داد: کشورهای اسلامی از این انتخاب حمایت حداکثری دارند.

وی برگزاری جشنواره های بین المللی هنری مانند اولین و دومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی به وسیله دانشگاه هنر اسلامی تبریز و تاسیس جایزه بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز طی این جشنواره را از عوامل مطرح و تأثیرگذار بر آرای مثبت داوران دانسته است.

نزیه معروف که از داوران این انتخاب در نهمین اجلاس وزرای گردشگری سازمان همکاری اسلامی بوده در ادامه این نامه افزوده است: وجود موزه های تخصصی گوناگون، زیر ساخت های شهری، دانشگاه هنراسلامی تبریز و فعالیت مستمر مراکز فرهنگی در کنار جاذبه ها و مراکز تفریحی تبریز از دیگر موارد مؤثر بر انتخاب این شهر به عنوان شهر نمونه گردشگری است و امیدواریم برنامه ها و رویداد پرباری را در این رابطه از سوی ایران و شهر تبریز، ببینیم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: کجارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7931

به "حمایت کشورهای اسلامی از انتخاب تبریز به عنوان مرکز گردشگری2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کشورهای اسلامی از انتخاب تبریز به عنوان مرکز گردشگری2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید