خبرنگاران آیین نامه پذیرش پژوهشگران پسادکتری تصویب شد

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران-خبرنگاران- آیین نامه پذیرش پژوهشگران پسادکتری با هدف توسعه پژوهش های کیفی و کاربردی برای اجرا به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه ها، پارک های علم و فناوری و مؤسسات وابسته به وزارت علوم ابلاغ شد.

خبرنگاران آیین نامه پذیرش پژوهشگران پسادکتری تصویب شد

به گزارش روز چهارشنبه وزارت علوم، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی بایستی شیوه نامه اجرایی پذیرش پژوهشگر پسادکتری را با رعایت شرایط مندرج در این آئین نامه تهیه و به تأیید و تصویب هیأت امنای خود برسانند.

همچنین آیین نامه مذکور عطف به گذشته نمی گردد و پژوهشگران پسادکتری که پیش از ابلاغ این آیین نامه مشغول به فعالیت شده اند مشمول ضوابط موجود در مؤسسه هستند.

این آیین نامه در 9 ماده و 10 تبصره به تصویب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسید و از تاریخ ابلاغ لازم اجرا است.

از آنجا که پژوهشگران پسادکتری از تجربه کافی برای انجام پژوهش برخوردار هستند، به طور مؤثری می توانند به مشارکت در انجام پژوهش های کاربردی و مورد احتیاج کشور بپردازند و در کنار اعضای هیأت علمی برجسته از لحاظ پژوهشی و فناوری به حل مسائل واقعی کشور همت گمارند.

از اهداف این آیین نامه می توان به تأمین منابع انسانی پژوهشگر مورد احتیاج مؤسسات و بهره گیری از توانمندی های دانش آموختگان مقطع تحصیلی دکتری تخصصی با هدف ارتقای کیفیت فعالیت پژوهش و فناوری مؤسسه، ارتقای توانمندی و مهارت های تخصصی پژوهشگران و دانش آموختگان مقطع تحصیلی برای اجرای تحقیقات مستقل و مؤثر در حوزه تخصصی، ایجاد انگیزه و یاری به توان اجرایی اعضای هیأت علمی مؤسسه در ارتقای کیفیت فعالیت های پژوهش و فناوری، استفاده حداکثری از امکانات مؤسسه برای انجام تحقیقات کاربردی و اجرای طرح های تقاضامحور اشاره نمود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6260

به "خبرنگاران آیین نامه پذیرش پژوهشگران پسادکتری تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آیین نامه پذیرش پژوهشگران پسادکتری تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید