خبرنگاران دانشگاه امیرکبیر میزبان نخستین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشکی

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- نخستین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشکی با هدف شناسایی و همسو سازی ظرفیت های ناشناخته در این حوزه، آذر ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

خبرنگاران دانشگاه امیرکبیر میزبان نخستین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشکی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نخستین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشکی با شعار فناوری سلامت، اقتصاد دانش بیان و توسعه سلامت ملی آذرماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.

این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو سازی ظرفیت های ناشناخته، در راستای حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

فناوران می توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی medical-eq.ideasbazaar.ir (https://medical-eq.ideasbazaar.ir، حداکثر تا 30 مهرماه 1399 نسبت به ارسال طرح های خود اقدام نمایند.

این ایده بازار برنامه دارد با شناسایی فناوری ها و طرح های برتر این حوزه و هدایت آن ها به سمت جامعه سرمایه گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح ها و در راستای تجاری سازی آن ها، گامی مؤثر در راستا برطرف چالش های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.

ایده بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و هدایت طرح ها به کمیته فناوری اطلاعات و رباتیک پزشکی این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن صنفی متخصصان تجهیزات پزشکی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی شهید بهشتی، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران و شتاب دهنده هلثیو از دیگر حامیان این رویداد ملی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5249

به "خبرنگاران دانشگاه امیرکبیر میزبان نخستین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه امیرکبیر میزبان نخستین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید