خبرنگاران سرمربی کشتی زنان: در مسابقات قرقیزستان شانس کسب مدال را داریم

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی کشتی آلیش زنان گفت: کوشش خواهیم کرد تا هر 6 نماینده آلیش زنان در پیکارهای بین المللی قرقیزستان به مدال برسند.

خبرنگاران سرمربی کشتی زنان: در مسابقات قرقیزستان شانس کسب مدال را داریم

مسابقات قهرمانی کشوری کشتی آلیش زنان سوم اسفند برگزار گردید و آنا براتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در این زمینه گفت: بعد از یکسال و نیم مسابقات قهرمانی کشوری کشتی آلیش برگزار گردید و با توجه به اینکه کشتی گیران در رقابتی شرکت نکرده بود، سطح این مسابقات خوب بود. هرگز انتظار نداشتم که چنین استقبالی از این مسابقات گردد. حتی ورزشکاران رشته جودو، تکواندو و دو و میدانی در این رقابت ها شرکت کردند اما مقامی نیاوردند.

وی افزود: این رقابت ها سطح خیلی خوبی داشت و نفرات اول و دوم این مسابقات را به اردوی تیم ملی کشتی آلیش دعوت و به خاطر محدودیت کرونا از دعوت نفرات سوم چشم پوشی کردیم. بعد از عید ممکن است نفرات سوم را به تیم ملی دعوت کنیم. هر چند این اردو اکنون برای نفرات اول و دوم محکی است و باید از آنان تست چابکی و سرعت بگیریم تا سطح این کشتی گیران سنجیده گردد.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش زنان بیان کرد: اکنون نفرات سوم مد نظر من نیستند زیرا سطح آنان با نفرات اول و دوم تفاوت زیادی دارد و دوست ندارم این تفاوت زیاد دیده گردد. در کل کشتی گیران از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی بودند.

وی یادآور شد: در این اردو دو چهره نام آشنا دعوت شدند که هانیه عاشوری و فاطمه فتاحی شانس دو مدال طلای ما هستند و در مسابقات قهرمانی کشور هم خوش درخشیدند اما زهرا یزدانی بنظر می رسید آماده نبود و در مسابقات استانی دوم شد. شاید بعد با او هم رایزنی داشته باشیم اما در این رقابت ها خیلی خوب کار نکرد.

وی افزود: 12 نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و قرار است 29 فروردین کشتی گیران به مسابقات بین المللی قرقیزستان، در اردیبهشت مسابقات قهرمانی آسیا و در مهر ماه مسابقات جهانی حضور یابند اما تاریخ مسابقات بین المللی قرقیزستان قطعی نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6715

به "خبرنگاران سرمربی کشتی زنان: در مسابقات قرقیزستان شانس کسب مدال را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی کشتی زنان: در مسابقات قرقیزستان شانس کسب مدال را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید