خبرنگاران ملی پوش ووشو: طلای جام جهانی و آسیا را می خواهم

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران- خبرنگاران- ملی پوش ووشوی ایران، گفت: مدال طلای جام جهانی استرالیا و آسیایی را هند می خواهم و به کمتر از آن، راضی نیستم.

خبرنگاران ملی پوش ووشو: طلای جام جهانی و آسیا را می خواهم

میلاد عارفی مقام دارنده 2 مدال طلای ووشوی دنیا در گفت وگو با خبرنگاران ابتدا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان، گفت: ابتدا باید از کادر درمانی، پرستاران و پزشکان قدردرانی کنم که برای مقابله با ویروس کرونا کوشش می نمایند و امیدوارم همه مردم سلامت باشند.

وی اضافه نمود: از مردم می خواهم زیاد از خانه خارج نشوند تا بتوانیم هرچه زودتر بر این ویروس غلبه کنیم و به زندگی عادی بازگردیم.

عارفی مقام در مورد شرایط تمرینی خود، شرح داد: تا حد امکان در خانه تمرین می کنم و امروز متوجه شدم که مسابقات قهرمانی آسیا با تعویق روبرو شده و به اواخر سال موکول شد. باید تمرینات قدرتی و استقامتی را در دستور کار داشته باشم تا آمادگی ام را حفظ کنم.

ملی پوش جوان ووشوی ایران، گفت: البته سال جاری جام دنیای استرالیا را هم در پیش داریم که هنوز خبری مبنی بر لغو یا تعویق آن نیامده است.

وی گفت: همیشه به کسب مدال طلا فکر نموده ام و مدال نقره یا برنز برایم معنایی ندارد. سال جاری هم می خواهم در هر 2 رویداد به قهرمانی برسم.

عارفی مقام در مورد در پیش بودن مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو، عنوان نمود: مهدی علی نژاد با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب، ووشو را به یکی از بهترین فدراسیون ها تبدیل کرد و رییس بعدی کار سختی دارد تا صندلی این فدراسیون را حفظ کند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4280

به "خبرنگاران ملی پوش ووشو: طلای جام جهانی و آسیا را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش ووشو: طلای جام جهانی و آسیا را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید