دانشجویان انگلیسی با نمره خوبی فارغ التحصیل نمی شوند

به گزارش پرسینا بلاگ، نتایج یک گزارش منتشر شده حاکی از آن است که بیش از دو سوم دانشجویان انگلیسی با نمرات خوبی فارغ التحصیل نمی شوند.

دانشجویان انگلیسی با نمره خوبی فارغ التحصیل نمی شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، نتایج یک گزارش منتشر شده حاکی از آن است که بیش از دو سوم دانشجویان انگلیسی با نمرات خوبی فارغ التحصیل نمی شوند.

براساس این گزارش، تنها 2 نفر از هر 7 دانشجو با درجه A فارغ التحصیل می شوند و این در حالیست که تعداد دانش آموزان با درجه فارغ التحصیلی B و C که به دانشگاه راه پیدا می نمایند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

کارشناسان علمی تأکید می نمایند، ادامه این روند منجر به کاهش ارزشمندی فارغ التحصیلی با نمرات خوب و درجه قابل قبول می گردد.

علاوه بر این، دانشجویان در تحصیلات تکمیلی دوره ارشد توجه کمتری به نمره دارند.

براساس آمار و ارقامی که توسط آموزش عالی انگلیس منتشر شده است، به طور کلی حدود 28 درصد از دانشجویان در سال 2018 با درجه A فارغ التحصیل شده اند و این میزان در سال 2010 تنها 14.4 درصد بوده است.

باوجود رشد دانشجویانی که با درجه عالی فارغ التحصیل می شوند، اما واقعیت این است که هنوز شمار زیادی از دانشجویان انگلیسی به نمره توجهی ندارند.

مدیر اجرایی دفتر دانشجویان (OfS) تأکید می نماید، این افزایش در مقابل شمار قابل توجهی از دانش آموزانی که از مدارس خصوصی وارد دانشگاه می شوند بسیار ناچیز است؛ ضمن اینکه عدم کسب نمره عالی منجر به از دست دادن اشتغال در بهترین فرصت های شغلی می گردد و به دنبال آن اعتماد عمومی به سیستم آموزش عالی کاهش می یابد.

انتهای پیغام/

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 96

به "دانشجویان انگلیسی با نمره خوبی فارغ التحصیل نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان انگلیسی با نمره خوبی فارغ التحصیل نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید