دریافت اقامت فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن

به گزارش پرسینا بلاگ، احتمالا انتظار دارید که در این مطلب هم مثل بسیاری دیگر از مطالب مرتبط با اخذ اقامت فرانسه، با اطلاعاتی در خصوص نحوه اخذ اقامت کاری و تحصیلی این کشور روبرو شوید. اما اینطور نیست! ما قصد داریم راه بسیار آسان تر و سریع تری را برای دریافت اقامت این کشور اروپایی پیشرفته معرفی کنیم. اگر همین الان به شما بگویند که با پول خرید یک ملک 70 متری در یکی از مناطق متوسط تهران می توانید اقامت فرانسه را بگیرید، احتمالا باورتان نخواهد شد. اما در کمال ناباوری، این موضوع حقیقت دارد و تنها کافی ست مبلغی در حدود 2 میلیارد تومان داشته باشید تا بتوانید اقامت فرانسه را دریافت کنید!

دریافت اقامت فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

سریع ترین راه دریافت اقامت فرانسه

برای دریافت اقامت فرانسه روش های مختلفی از جمله مهاجرت کاری وجود دارد که دردسرها و مسائل خاص خودشان را دارند. اما به تازگی دولت فرانسه، یک روش کم دردسر و سریع را برای دریافت اقامت فرانسه ارائه نموده که از طرفی به اقتصاد این کشور یاری می نماید و از سوی دیگر، یک فرصت ایده آل را برای شهفرایندان کشورهایی مانند ایران فراهم می نماید. در این روش می توانید با خرید یک ملک در فرانسه با شرایط معین شده، اقامت این کشور را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورید.

شرایط اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک

برای دریافت اقامت فرانسه به وسیله خرید ملک، باید ملک خریداری شده شما دارای شرایط معینی باشد. اولین و مهم ترین شرط مربوط به قیمت ملک است. ملک مورد نظر شما باید حداقل 70هزار یورو ارزش داشته باشد تا بتوانید با خرید آن، اقامت فرانسه را هم بگیرید. با یک مقایسه ساده بین این مبلغ با سرمایه مورد احتیاج جهت خرید ملک در تهران، متوجه خواهید شد که مبلغ معین شده برای خرید ملک در فرانسه، یک فرصت استثنائی و تکرار نشدنی است. ارزش این موضوع، زمانی بیشتر معین می شود که شرایط دریافت اقامت به وسیله خرید ملک را در سایر کشورهای اروپایی آنالیز کنید. به عنوان مثال، برای دریافت اقامت اسپانیا باید ملکی با ارزش حداقل 500هزار یورو خریداری کنید!

موضوع بعدی در خصوص شرایط ملک خریداری شده در فرانسه، به متراژ آن برمی شود. بر اساس تعداد نفرات خانوار، باید ملک مورد نظر شما از حداقل متراژ معین شده برخوردار باشد. ملک مورد نظر باید برای سرپرست خانواده حداقل 14 متر مربع، برای همسر او حداقل 9 متر مربع و برای هر یک از فرزندان حداقل 9 متر مربع فضا داشته باشد. بنابراین، اگر شما یک خانواده 4 نفری هستید باید برای دریافت اقامت فرانسه، خانه ای با حداقل متراژ 41 متر مربع را خریداری کنید.

شرط سوم برای اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک، داشتن میزان معینی از درآمد ماهیانه است. شما باید بتوانید ثابت کنید که هر ماه حداقل 1300 یورو درآمد دارید. این درآمد می تواند از راه های مختلفی از جمله حقوق ماهانه، سود بانکی، سهام، اجاره خانه یا مغازه و… تامین شود.

در رابطه با موقعیت مکانی ملک خریداری شده در فرانسه، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید در تمامی شهرهای فرانسه اقدام به خرید ملک کنید.

چرا خرید ملک در فرانسه؟

مهم ترین مزیت خرید ملک در فرانسه این است که امکان دریافت اقامت این کشور را پیدا نموده و حتی بعد از چند سال می توانید برای اخذ شهفرایندی فرانسه هم اقدام کنید. اما خرید ملک در فرانسه، مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

سفر در شینگن بدون ویزا

فرانسه یکی از اولین کشورهای عضو پیمان شینگن بود. بنابراین، با داشتن اقامت کشور فرانسه، می توانید بدون احتیاج به ویزا در تمامی کشورهای عضو حوزه شینگن رفت و آمد داشته باشید.

برخورداری از خدمات و امکانات

دارندگان اقامت فرانسه می توانند از امکانات و خدمات این کشور به صورت مساوی با شهفرایندان فرانسه استفاده نمایند. از جمله این خدمات می توانیم به بیمه درمانی رایگان و امکان تحصیل بدون هزینه فرزندان در مدارس و دانشگاه های دولتی فرانسه اشاره کنیم. همچنین می توانید در بانک های فرانسه یک حساب بین المللی باز کنید.

امکان فعالیت مالی

اگر تمایل به ایجاد کسب و کار در فرانسه دارید، می توانید بعد از اخذ اقامت این کشور، به طور قانونی اقدام به تاسیس شرکت کنید. در صورت ثبت شرکت در فرانسه، این امکان را خواهید داشت تا از بانک های این کشور وام بگیرید. ضمن اینکه با ثبت شرکت می توانید بعد از 3 سال، برای دریافت پاسپورت فرانسه هم درخواست بدهید.

درآمد بالای اجاره ملک

برای اخذ اقامت فرانسه به وسیله خرید ملک، احتیاجی به حضور در این کشور نخواهید داشت. بنابراین، در صورتی که خودتان تمایل به ساکن شدن در فرانسه ندارید، می توانید ملک خریداری شده را اجاره دهید. بسته به ویژگی ها و موقعیت ملک، حداقل درآمد ماهانه شما از اجاره دادن ملک در فرانسه چیزی حدود 500 یورو خواهد بود که قابل مقایسه با اجاره ملک در کشورمان نیست.

مراحل دریافت اقامت فرانسه با خرید ملک

برای خرید ملک در فرانسه و دریافت اقامت باید مراحلی را طی کنید که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

در گام اول باید برای انتخاب ملک در فرانسه اقدام کنید. این کار را می توانید به صورت حضوری و یا به وسیله سایت های خرید و فروش ملک در فرانسه انجام دهید. بعد از انتخاب ملک، نوبت به اقدامت قانونی خرید ملک از جمله امضای قرارداد می رسد. می توانید انجام این امور را شخصا بر عهده بگیرید و یا از وکالت قرارداد خرید بهره ببرید.

بعد از خرید ملک، می توانید اقامت یک ساله این کشور را دریافت کنید. بعد از گذشت یک سال باید مجددا برای تمدید اقامت خود اقدام کنید. دقت داشته باشید که تمدید اقامت تنها در صورتی امکان پذیر است که همچنان صاحب ملک در فرانسه باشید. تمدید اقامت تا 5 سال ادامه پیدا می نماید و در صورتی که طی این 5 سال در کشور فرانسه اقامت داشته باشید امکان درخواست اقامت دائم فرانسه را نیز خواهید داشت. ضمن اینکه بعد از گذشت 5 سال می توانید ملک خود را نیز به فروش برسانید.

طبیعی است که خرید ملک در یک کشور خارجی، نگرانی های خاص خود را داشته باشد. پیچیدگی های حقوقی و قانونی مربوط به خرید ملک و اخذ اقامت، باعث می شود که انجام این کار با ریسک هایی همراه شود. بنابراین، توصیه می کنیم از یک وکیل کارکشته یا موسسات معتبر فعال در حوزه مهاجرت یاری بگیرید تا در فرایند خرید ملک در فرانسه دچار مشکل نشوید. مجموعه نیلگام در تمامی مراحل اخذ اقامت فرانسه به وسیله خرید ملک شما را همراهی می نماید. این همراهی از نقطه شروع فرآیند یعنی انتخاب ملک شروع می شود و تا لحظه دریافت اقامت فرانسه ادامه خواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات این برنامه می توانید با کارشناسان نیلگام تماس بگیرید.

*خبرنگاران مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می باشد*

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6729

به "دریافت اقامت فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت اقامت فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید