ده مزیت روغن نارگیل ارگانیک

به گزارش پرسینا بلاگ، ما در ایران بسیار کم از روغن نارگیل استفاده می کنیم و این شاید بخاطر عدم اطلاع ما از فواید و خواص این روغنارزشمند باشد. در این مقاله با این نوع روغن آشنا می شویم و از خواص اعجاب انگیز آن آگاه خواهیم شد...

ده مزیت روغن نارگیل ارگانیک

استفاده از روغن نارگیل ارگانیک می تواند فواید فراوانی را برای بدن بوجود آورد.

چکیده : ما در ایران بسیار کم از روغن نارگیل استفاده می کنیم و این شاید بخاطر عدم اطلاع ما از فواید و خواص این روغن ارزشمند باشد. در این مقاله با این نوع روغن آشنا می شویم و از خواص اعجاب انگیز آن مطلع خواهیم شد. در این مقاله به ده مورد از مزیت ها و خواص روغن نارگیل اشاره شده است که گرچه ممکن است این لیست را به بیش از این مقدار افزایش داد اما مطلع بودن از همین خواص یاد شده در اینجا ممکن است باعث شود این روغن را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانیم و از فواید آن بهره مند شویم.

تعداد کلمات : 1197/مدت زمان مطالعه : 6 دقیقه

نویسنده : Dr. Edward Group

مترجم : میثم نریمانی

گرچه روغن نارگیل یک روغن 90% اشباع شده است، اما روغن نارگیل ارگانیک حاوی اسید های چرب میانه (MCFAs) است که می توانند سلامت شما را از بسکمک جهات بهبود ببخشند. یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها در مورد یک چربی خوب که شما می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید عبارت است از روغن نارگیل ارگانیک دست نخورده. بله، روغن نارگیل. قبل از هر چیز باید بگویم که روغن نارگیل ارگانیک برای پختن غذا بسیار مقاوم و پایدار است زیرا می تواند در دماهای بالا مقاومت کند بدون اینکه از طریق حرارت آتش آسیب ببیند. اگر شما روغنی که با آن غذا می پزید را با روغن نارگیل ارگانیک عوض کنید، می توانید فورا و بی درنگ رشد سلامت خود را آغاز کنید.

علاوه بر این، شما می توانید به آسانی MCFAs را در روغن نارگیل هضم کنید. بنا بر این، هضمِ روغن نارگیل نسبت به دیگر روغن ها برای سیستم گوارش شما بسیار آسان تر است. همچنین، این اسید های چرب فعال و پُرکار فورا و بدون درنگ تبدیل به انرژی می شوند به جای این که به نام چربی در بدن شما انباشته شوند و ذخیره گردند. بالاتر از همه، MCFAs به تقویت متابولیسم بدن شما کمک می کنند، که این خودش یک کمکِ عالی برای هر برنامة کاهش وزنی است.

به نام یک غذای کاربردی، روغن نارگیل ارگانیک در حال حاضر از طریق جامعه پزشکی به نام یک ابزار قدرتمند در برابر بیماری های مرتبط با سیستم ایمنی شناخته شده است. مطالعات متعددی در مورد اثربخشی آن در این زمینه اجرا شده است و در حال حاضر تحقیقات زیادی در مورد ارزش غذایی باور نکردنی روغن نارگیل خالص ارگانیک اجرا شده است.

روغن نارگیل ارگانیک بسیار مغذی است و حاوی یک نوع اسید به نام اسید لوریک است که برای مبارزه با اسید های چرب، بسیار قدرتمند و عالی است. روغن نارگیل همچنین غنی از فیبر، ویتامین ها، و مواد معدنی است.

بهترین نوع ِ آن برای مصرف، روغنِ نارگیلِ خالصی است که خام باشد و هیچ پردازش اضافی و فرآوری اضافی در مورد آن صورت نگرفته باشد. این به شما اطمینان خواهد داد که محصول شما تصفیه نشده و خام است، ارگانیک بودن آن از طریق استاندارد های USDA گواهی و تصدیق شده است، و هیچ ماده افزودنی شیمیایی یا تغییر ژنتیکی داده شده به آن اضافه نشده است. شما همچنین خواهید دانست که روغن نارگیل ارگانیک شما فقط از نارگیل تازه تهیه و ساخته شده است و در دمای اتاق، جامد است. فیلیپینی ها بزرگترین صادر کننده روغن نارگیل ارگانیک در تمام جهان هستند.

بیشتر بخوانید : روغن نارگیل برای رشد مو و خواص آب نارگیل

ده مزیت روغن نارگیل ارگانیک

1. شما را سالم و لاغر نگه می دارد

شما می توانید برای اینکه وزنتان را تحت کنترل خود نگه دارید، بوسیله این روغن شگفت انگیز متابولیسم بدنتان را تنظیم و تقویت کنید.

2. تقویت سیستم ایمنی بدن شما

روغن نارگیل ارگانیک با اسید لوریک مخلوطی را تشکیل می دهند که این مواد مغذی، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن هستند.

3. بالا بردن سلامت قلب

روغن نارگیل ارگانیک یک بسته کامل و پُر شده از چربی های سالم است که برای قلب شما خوب و مفید است و یک افزودنی عالی برای رژیم غذایی روزانة شما می باشد.

4. به شما انرژی فوری می دهد

روغن نارگیل ارگانیک می تواند متابولیسم شما را تحریک کند و به این صورت می تواند به شما کمک کند تا احساس خستگی کمتری داشته باشید و کمک می کند تا به خواب کمتری نیاز داشته باشید. همچنین می تواند عملکرد ورزشکاران را بالا ببرد.

5. عملکرد تیروئید سالم را تقویت می کند

روغن نارگیل ارگانیک به تحریک فعالیت و عملکرد مناسب غده بسیار مهم تیروئید کمک می کند، غده ای که انرژی را تأمین می کند، سلامت پوست و متابولیسم شما را تقویت می کند، و شما را در شرایط متعادل نگه می دارد.مصرف روغن نارگیل ارگانیک می تواند به کاهش علائم بیماری ناشی از کمبود انسولین کمک کند و خطرات بهداشتی مرتبط با دیابت را کاهش دهد.

6. کمک می کند تا پوست شما با طراوت، نرم و سالم به نظر برسد

استفاده از روغن نارگیل خالص ارگانیک به نام یک محلول طبی مخصوص شستشو یا ضد عفونی کردن (لوسیون) کمک خواهد کرد تا پوست، مو، و ناخن های شما رشد کنند و این امر از خاصیت مرطوب کنندگی و تاثیر هموار کنندگی این روغن نشأت می گیرد که این دو خاصیت و اثر همچنین باعث می شوند که پوست خاصیت کشسانی و قابلیت ارتجاعی داشته باشد.

7. خاصیت ترمیم و بازسازی سلول ها را افزایش می دهد

وقتی که متابولیسم بدن شما افزایش پیدا می کند، سرعت ترمیم و بازسازی سلول های شما هم بالا می رود. این بدان معنی است که بدن شما بسیار تندتر و سریعتر سلول های کهنه و قدیمی را با سلول های نو و تازه و سالم تر جایگزین می کند.

8. فعالیت آنتی ویروس ها، ضد قارچ ها، و آنتی باکتری ها را افزایش می دهد

در یک تیم قرار گرفتن روغن نارگیل ارگانیک با اسید لوریک باعث می شود که این تیم صاحب یک عدة فراوان از عوامل طبیعی شود که می توانند قارچ ها، باکتری ها، و ویروس هایی که باعث بوجود آمدن آنفلوآنزا، تب خال، و سایر بیماری ها می شوند را کاهش دهند.

9. تراوش انسولین را افزایش می دهد

روغن نارگیل ارگانیک در به مصرف رساندن گلوکز کمک می کند، تا تولید انسولین به حد تعادل برسد که این کار می تواند به کاهش علائم بیماری ناشی از کمبود انسولین کمک کند و خطرات بهداشتی مرتبط با دیابت را کاهش دهد.

10. از بدن شما در برابر بیماریها محافظت می کند

روغن نارگیل ارگانیک می تواند به محافظت از بدن شما در برابر تخریب سلولی که از طریق رادیکال های آزاد صورت می گیرد،کمک کند.

نتایج حاصله ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد. این اظهارات و اطلاعات برای اهداف آموزشی طراحی و ساخته شده اند وقصد ندارند به جای توصیه های پزشک شما بنشینند. مرکز سلامت جهانی، توصیه های پزشکی را ابطال نمی کند، نسخه نمی دهد و برای تشخیص بیماری ها ایجاد نشده است. قرار نیست توصیه های غذایی و چشم انداز هایی که از طریق مرکز سلامت جهانی بیان می شوند جانشینی برای سرویس ها و خدمات پزشکی معمول و متعارف باشند. اگر شما یک شرایط پزشکی شدید و سخت دارید یا نگران سلامت خود هستید، به ملاقات دکتر و پزشک خودتان بروید و با او مشورت کنید.

برگرفته از سایت: Food Articles - Global Healing Center.url

منبع: راسخون
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7844

به "ده مزیت روغن نارگیل ارگانیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده مزیت روغن نارگیل ارگانیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید