ملاقات روسای فدراسیونهای ووشو و ورزشهای دانشگاهی

به گزارش پرسینا بلاگ، روسای دو فدراسیون ووشو و فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی بر تعامل و همکاری بیشتر طرفین در برگزاری مسابقات و کلاس های مختلف تاکید کردند.

ملاقات روسای فدراسیونهای ووشو و ورزشهای دانشگاهی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی صبح امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون ووشو حضور یافت و با امیر صدیقی رئیس این فدراسیون ملاقات و گفت وگو کرد.

در این نشست مشترک حسین اوجاقی نایب رئیس فدراسیون ووشو و رئیس انجمن ووشو فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، دهخدا مشاور فنی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، کریمی رئیس اداره مسابقات و مرادى مدیر روابط عمومی این نیز حضور داشتند.

بشیریان در این نشست با اشاره به اینکه تعامل و همکاری دو فدراسیون باید به بالاترین حد برسد، گفت: حضور ووشو در بازی های یونیورسیاد 2021 اهمیت زیادی دارد، به طوریکه نقش موثری در مدال آوری کاروان اعزامی ایران ایفا خواهد نمود.

صدیقی نیز با بیان اینکه ووشو می تواند نقش پررنگ تری داشته باشد، از حمایت های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از این رشته ابراز رضایت و خوشحالی کرد. برگزاری اردوها، کارگاه های آموزشی، کلاس های مربیگری، اردوهای انتخابی، مسابقات کشوری و رقابت های تالو آنلاین دانشجویان، از جمله مسائلی بود که در جلسه صدیقی و بشیریان مطرح و بر اجرای آنها تاکید شد.

همچنین مقرر شد که دو طرف همکاری متقابلی برای حضور پرقدرت کاروان ایران در بازى هاى یونیورسیاد 2021 چین داشته باشند. همکاری به منظور توسعه همگانى ووشو در دانشگاه هاى کشور، برگزاری مسابقات مجازى ووشو قهرمانی دانشجویان آسیا در دو بخش تالو و ساندا و همچنین رقابت های انتخابی یونیورسیاد، از دیگر مسائلی بود که روسای این دو فدراسیون پیرامون آنها به گفت وگو و گفتگو پرداختند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6105

به "ملاقات روسای فدراسیونهای ووشو و ورزشهای دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات روسای فدراسیونهای ووشو و ورزشهای دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید