روابط تجاری و مالی اردبیل و عمان توسعه می یابد

به گزارش پرسینا بلاگ، استاندار اردبیل گفت: روابط تجاری و مالی اردبیل و عمان توسعه می یابد و در این زمینه درصدد هستیم در راستای تحقق اهداف مورد نظر پیروز عمل کنیم.

روابط تجاری و مالی اردبیل و عمان توسعه می یابد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، اکبر بهنامجو عصر امروزدر نشست مشترک با سفیر کشور عمان در اردبیل گفت: اهمیت به توسعه روابط با کشور دوست و همسایه عمان در بخش های مختلف برای ما حائز اهمیت بوده و درصدد هستیم با برنامه ریزی در این زمینه پیروز عمل کنیم.

وی با اشاره به این که استفاده از ظرفیت های مختلف در بخش های مختلف نیز در دستور کار قرار گرفته است بیان نمود: با توجه به این که اردبیل در صنعت فرش و عسل شهرت جهانی دارد بدون شک با ورود به این عرصه می توانیم توسعه تجاری و مالی استان را رقم بزنیم.

استاندار اردبیل بیان نمود: توسعه صادرات غیرنفتی نیز باید به اندازه صادرات نفتی مورد توجه واقع گردد تا بتوانیم زیرساخت های صنعت توریسم را فراهم نموده و به خصوص در جذب گردشگران نیز اقدامات اساسی و مناسب انجام دهیم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است.

بهنامجو بیان نمود: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه درصدد هستیم زمینه حضور سرمایه گذاران در استان را فراهم نموده و در امر حمایت از بخش خصوصی برنامه ریزی های اساسی انجام دهیم.

وی توضیح داد: خوشبختانه فرایند توسعه سرمایه گذاری های خارجی نیز در اردبیل رو به رشد است که درصدد هستیم با مطالعه و کشف پهنه های معدنی در این استان برای توسعه سرمایه گذاری های خارجی ورود جدی داشته باشیم و فعالیت مالی را تداوم بخشیم.

132، ش

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3094

به "روابط تجاری و مالی اردبیل و عمان توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط تجاری و مالی اردبیل و عمان توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید