روسیه با ارائه سند ادعای برجامی آمریکا را توهم نامید

به گزارش پرسینا بلاگ، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز پنجشنبه ادعای آمریکا درباره مشارکت در توافق هسته ای برجام را توهم توصیف نموده است.

روسیه با ارائه سند ادعای برجامی آمریکا را توهم نامید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، اولیانوف در توئیترش نوشت: آمریکا ادعا می نماید صندلی یک طرف مشارکت کننده در برجام و همچنین حقوق مرتبط با آن را حفظ نموده است.این توهم است. نظر مشورتی دادگاه بین المللی لاهه (1971) اینجا مصداق دارد: نمی توان گفت طرفی که از عمل به تعهداتش امتناع ورزیده یا آنها را اجرا ننموده حقوقش را حفظ نموده است.

گفتنی است که تحریم های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران مهرماه امسال سرانجام می یابد و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا این روزها در اظهارنظرهای متعدد بر تمدید این تحریم ها تاکید می نماید.

برایان هوک نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه در یادداشتی در روزنامه وال استریت ژورنال کوشش کرد نشان دهد که واشنگتن قادر به بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه تهران در صورت عدم تمدید تحریم تسلیحاتی ایران است.

وی آشکارا در این یادداشت تهدید کرد که اگر شورای امنیت سازمان ملل تحریم تسلیحاتی ایران را که در ماه اکتبر (مهر ماه امسال) منقضی می گردد، تمدید نکند آمریکا برای بازگرداندن تمام تحریم های سازمان ملل علیه ایران دست به اقدام خواهد زد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4461

به "روسیه با ارائه سند ادعای برجامی آمریکا را توهم نامید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه با ارائه سند ادعای برجامی آمریکا را توهم نامید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید