زیباسازی فضای شهری ساری با پیوست رویداد بین المللی ساری 2022 در حال اجراست

به گزارش پرسینا بلاگ، ایرنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، زیباسازی فضای شهری ساری با پیوست رویداد بین المللی ساری 2022 در حال اجراست.

زیباسازی فضای شهری ساری با پیوست رویداد بین المللی ساری 2022 در حال اجراست

علیرضا حمیدی، معاون خدمات شهری شهرداری ساری در جلسه برنامه ریزی و ساماندهی بصری شهر ساری اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی برای آماده شدن ساری به منظور میزبانی از رویداد ساری2022 زیبایی منظر شهری است و به همین خاطر نیز کمیته های زیباسازی منطقه ها چهارگانه موظف هستند با برنامه ریزی های مناسب نسبت به زیبایی منظر شهری در منطقه ها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: زیباسازی منظر شهری باهدف حفظ سلامت روان شهروندان ساروی به عنوان یک اقدام مهم در اولویت واحد زیباسازی منطقه ها شهری قرار گرفته است و طرح های زیبا متناسب با محیط شهری نیز در حال تهیه و اجراست.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری خاطرنشان کرد: شهرداری ساری با بازآفرینی و طراحی مبلمان متفاوت و خاص شهری تلاش می کند تا فضای چشم نواز و نشاط برانگیزی در سطح شهر ساری ایجاد کند.

این نشست با حضور علی عاشقان و سید افشین پایدار اعضای شورای اسلامی ساری، سید حمزه حسینی معاون شهرسازی و معماری شهرداری و اعضای کمیته زیباسازی منطقه ها چهارگانه شهرداری ساری برگزار شد و برنامه ریزی و ساماندهی بصری شهر به منظور ارتقای کیفیت محیط و فضاهای عمومی شهر و ایجاد نشاط برای شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

سید افشین پایدار عضو شورای اسلامی شهر ساری هم در این نشست بهره گیری از کارهای خلاقانه در حوزه ارتقای زیبایی بصری را مهم دانست و گفت: میتوان بطور خاص در حوزه اجرای مبلمان شهری به این موضوع دست یافت.

علی عاشقان، دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه مرکز استان به لحاظ بصری نیاز به تغییرات اساسی دارد، خواستار اجرای طرح های متفاوت در فضای زیبایی منظر شهری شد و گفت: شورای اسلامی شهر ساری با همراهی شهرداری تلاش می کند تا شهری با المان های زیبا برای شهروندان ساروی ترسیم کند و در زیبایی بصری شهر نقش مؤثری داشته باشد.

برای افزایش فعالیت های شهرداری های استان به منظور آمادگی بیشتر برای میزبانی از رویداد ساری2022، نشست نقش شهرداری ها در ایجاد جاذبه های شهری و زیبایی شهرهای مازندران با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دبیر اجرایی ساری2022، کننده ویژه استاندار در این رویداد و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای مازندران برگزار شد تا فعالیت های شهرداری های استان بویژه شهرداری ساری برای بهسازی سیمای شهری با پیوست ساری 2022 افزایش یابد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در این نشست گفت: به دلیل یکپارچگی شهرهای استان باید از فرصت رویداد ساری مرکز گردشگری برای ایجاد تحول در تمامی شهرها بهره برد.

سیف الله فرزانه اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن رویداد 2022 این رویداد می تواند در سال میلادی نو موجب رونق اقتصادی قابل توجه برای مازندران شود، به شرطی که همه شهرداران پای کار بیایند و مازندران را یکپارچه ببینیم.

وی با بیان اینکه شهرداری ساری در خط مقدم این رویداد قرار گرفته است، اظهار کرد: آنچه اولویت دارد ایجاد جاذبه های شهری و بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای تبدیل کردن ساری و سایر شهرهای استان به مقصدی مجذوب کننده برای گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران نیز آمادگی این اداره کل برای بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها را گفت و گفت: دبیرخانه رویداد با ارائه یک برنامه عملیاتی اولویت های مهم ورود شهرداری ها به سال 2022 را مشخص کند.

محمد محمدی تاکامی اضافه کرد: هویت بصری و توجه به جاذبه های شهری اولویت هایی خواهد بود که از شهرداری ها خواهیم خواست تا اساس کار خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: شهرداری ساری فعالیت های خود برای بهره گیری از این رویداد را آغاز کرده و همه دستگاه های مستقر در مرکز استان باید شهرداری ساری را برای پیشبرد اهدافش یاری کنند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7906

به "زیباسازی فضای شهری ساری با پیوست رویداد بین المللی ساری 2022 در حال اجراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباسازی فضای شهری ساری با پیوست رویداد بین المللی ساری 2022 در حال اجراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید