ساخت 3 هزار واحد مسکن برای محرومان ورامینی بر روی زمین های بنیاد مستضعفان

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس بنیاد مستضعفان در ملاقات با استاندار تهران، فرماندار و مسولان شهرستان ورامین در فرمانداری این شهرستان از واگذاری 52 هکتار از زمین های بنیاد مستضعفان به منظور احداث 3 هزار واحد مسکونی برای محرومان ورامین اطلاع داد.

ساخت 3 هزار واحد مسکن برای محرومان ورامینی بر روی زمین های بنیاد مستضعفان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در ملاقات با استاندار تهران، فرماندار و مسولان شهرستان ورامین در فرمانداری این شهرستان با تاکید بر اینکه ما در برابر مردم و محرومان مسئولیم اظهار کرد: در این روزگار سخت و شرایط مالی امروز که فشار به محرومان و خانواده های نیازمند افزایش یافته، ضروری است ما برای یاری به کاهش این فشارها، هر خدمتی که می توانیم به مردم و محرومان ارائه دهیم و این در حالی است که باید دولت و مجلس نیز با در نظر گرفتن این شرایط، برای محرومان سنگ تمام بگذارند.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه سهم محرومان و مردم نباید مورد غفلت قرار گیرد اضافه کرد: در این شرایط قوانین هم باید در خدمت محرومان باشد و باید در تصمیم گیری ها و برنامه های مالی کشور نگاه ویژه ای به این قشر داشته باشیم.

فتاح تامین مسکن را یکی از اقدامات مهم و اساسی دانست که می تواند مردم و محرومان را از سرگردانی خارج کند و هزینه های گزافی را از دوش این خانوار ها بردارد، از انعقاد تفاهم نامه هایی میان بنیاد مستضعفان با کمیته امداد و بعلاوه بنیاد مسکن اطلاع داد و گفت: ما طی تفاهم نامه ای به کمیته امداد قول دادیم 10 هزار واحد مسکونی را طی 2 سال احداث کنیم و ان شاءالله پس از تکمیل این واحد ها می توانیم این برنامه را تمدید کنیم. بعلاوه ما در تفاهم نامه دیگری، احداث 20 هزار واحد مسکونی را با بنیاد مسکن منعقد نموده ایم که اخیرا نیز عملیات اجرایی احداث این واحد ها کلید خورد.

فتاح در ادامه با اشاره به جلسه صبح امروز خود با فرماندار ورامین و استاندار تهران گفت: بنیاد مستضعفان در ورامین حدود 52 هکتار زمین در اختیار دارد که در جلسه صبح امروز مقرر شد بنیاد مستضعفان این زمین ها را در خدمت اجرای طرح نهضت جهش فراوری مسکن قرار دهد تا حدود 3 هزار واحد مسکونی در این محدوده احداث و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گفته فتاح بنیاد مستضعفان علاوه بر تامین زمین، در ساخت مسکن نیز یاری هایی را اختصاص می دهد تا هزینه تامین مسکن این واحد ها برای خانواده های محروم کاهش یابد.

وی در انتها اعلام کرد: بخشی از زمین های بنیاد مستضعفان در این منطقه به صورت یکپارچه میان شهرستان های پیشوا و ورامین واقع شده است و تصمیماتی که امروز برای ورامین اتخاذ شد برای پیشوا نیز قابل آنالیز است که البته برای آنالیز دقیق تر موضوع، جلسه ای با حضور مسئولان این منطقه در پاکدشت برگزار خواهد شد تا به نفع مردم و برای ارائه خدمات عمومی تصمیماتی اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8046

به "ساخت 3 هزار واحد مسکن برای محرومان ورامینی بر روی زمین های بنیاد مستضعفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 3 هزار واحد مسکن برای محرومان ورامینی بر روی زمین های بنیاد مستضعفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید