سارا بهرامی در جمع مجذوب کننده ترین فش مدهای دنیا

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش شایانیوز، عکسی که سارا بهرامی بازیگر معروف ایرانی در اینستاگرام خود منتشر کرد. گوشواره های خانم بازیگر که سعی در نمایش آنها نیز داشت شگفتی ساز شد.

سارا بهرامی در جمع مجذوب کننده ترین فش مدهای دنیا

سارا بهرامی متولد 2 بهمن سال 1361 در اصفهان می باشد. سارا بهرامی بازیگر تلویزیون و سینما می باشد. سارا بهرامی فارغ التحصیل رشته تئاتر است. سارا بهرامی در یک خانواده 6 نفره به دنیا آمد او دو خواهر و یک برادر دارد. سارا بهرامی از همان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در 9 سالگی سارا بهرامی با شرکت در کلاس های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کارش را شروع کرد.

سارا بهرامی عکس ها جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد که نوع خاص پوشش و آرایش او کم از فشن مد های معروف دنیا نداشت.

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان است. او هنرپیشه سینما اهل ایران است.او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب پیروز به کسب سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن شد.

بهرامی فارغ التحصیل رشته تئاتر است و از 9 سالگی با ثبت نام در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان وارد این عرصه شد.

او که در در نمایش هایی چون راهزنان، متولد 1361، اگر..، هم هوایی، مخمصه و… بازی نموده است، در سال 1392 با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به معروفیت رسید.

سارا بهرامی اولین کار سینمایی خود را در سال 1388 با فیلم ایرانی-فرانسوی تهرون به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.[بعلاوه وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب پیروز به کسب سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن گردد

عکس های دیگر سارا بهرامی

منبع: رکنا
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8001

به "سارا بهرامی در جمع مجذوب کننده ترین فش مدهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا بهرامی در جمع مجذوب کننده ترین فش مدهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید